فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:وظیفه اصلی پشتیبانی از جنگ و دفاع مقدس بر عهده پایگاه‌های بسیج بوده و بر همین اصل نوک پیکان پشتیبانی‌ها را پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت بر عهده این پایگاه‌ها است.

نوک پیکان پشتیبانی‌ها را پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت بر عهده دارند

به گزارش گلستان 24، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌ ملک‌شاهکوهی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره اسوه در سالن لاله سپاه نینوا گلستان اظهارداشت: ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در پایگاه‌های بسیج زحمت کشیدند، باید از فرماندهان پیشکسوت در غالب یک همایش یا نشست تقدیر شود.

وی افزود: در گذشته به ویژه دوران دفاع مقدس و سال‌های نخستین شکل‌گیری بسیج، از پایگاه‌های نمونه تجلیل می‌شد که باید به آن دوران برگردیم و باز هم این روند ادامه داشته باشد.

ملک شاهکویی گفت: برای قرار دادن پایگاه‌های بسیج در طراز انقلاب اسلامی مسیر طولانی در پیش است و باید از پایگاه طراز انقلاب به جامعه اسلامی برسیم. 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: پایگاه‌های بسیج خط مقدم دفاع مقدس بودند و می‌طلبد که همایش نقش پایگاه‌های بسیج در دفاع مقدس به پاس زحمات این عزیزان برگزار شود.

ملک‌شاهکوهی اضافه کرد: پایگاه‌های بسیج، بهترین مکان برای جهاد تبیین هستند که به شخصه و به نوبه خود از فرماندهانی که در احیا پایگاه‌های بسیج نقش کلیدی و موثری داشتند تشکر می‌کنم.

سومین جشنواره اسوه امروز با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار شد که در این مراسم فرمانده سپاه نینوا، فرماندهان نواحی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و سایر مسوولین استانی و شهرستانی حضور داشتند و از ۵۲ پایگاه بسیج نمونه تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار