فرماندار گنبدکاووس:

فرماندار گنبدکاووس هم در این نشست با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی جامعه و لزوم پرکردن خلاء‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی، گفت: لازم است با همراهی نهادهای فرهنگی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در کنار خانواده‌ها در حوزه تبلیغی و ارشادی به ویژه برای نوجوانان و جوانان کار جهادی انجام شود.

پرکردن خلاء‌های فرهنگی نیازمند کار جهادی است

به گزارش گلستان 24، مهدی دهرویه افزود: باید تلاش‌ها برای پرکردن خلاء‌های فرهنگی با تولید برنامه‌هایی مناسب و تاثیرگذار بیشتر شود و از طریق فضاهای مجازی در دسترس مانند شبکه شاد توطئه‌های دشمن را ترسیم و قوانین را برای برخورد با حرکات خلاف قانون مثل جریانات اخیر بازگو کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: اگر همه دستگاه‌های فرهنگ‌ساز به درستی نقش خود را انجام دهند به طور قطع شاهد شکل‌گیری جریانات این چنینی در کشور نخواهیم بود.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره نوجوانان و جوانان را دعوت به خیابان‌ها برای اغتشاش و کشف حجاب می‌کند و به آنان تخریب و آتش زدن را آموزش می‌دهد لذا آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، خانواده و انجمن‌های اولیا و مربیان باید بیش از گذشته برای تقویت آموزهای دینی در میان این گروه‌های سنی تلاش داشته باشند.

سیدعلی‌اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس هم گفت: بیش از نیمی از ۵۳۰ میلیارد تومان اعتبار شهرداری صرف کارهای فرهنگی و یا کارهای عمرانی با پیوست فرهنگی می‌شود و در حال حاضر پیگیر انتخاب مدیرعامل برای سازمان فرهنگی ورزشی گنبد هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار