مدیر آموزش و پرورش آزادشهر خبر داد

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر، گفت: ۱۵ فرهنگی جوان با سابقه زیر ۱۰ سال در بخش های مدیریتی اداره این شهرستان بکار گرفته ایم.

بکارگیری جوانان فرهنگی در بخش های مدیریتی آموزش و پرورش آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ قربانعلی بذرافشان، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، جوان فرهنگی را در واحد های مختلف اداره آموزش و پرورش شهرستان بکارگیری کرده ایم و با افتخار می گوئیم که موفقیت های سه سال این اداره از زحمات همین جوانان است.

وی با بیان اینکه در آموزش پرورش این شهرستان، تمامی برنامه ها دانش آموزان محور می باشد، ادامه داد: جامعه فرهنگیان مثل راهنما در کنار دانش آموزان قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شد در راستای "بیانیه گام دوم انقلاب"، افزود: از همان زمان صدور بیانیه توسط مقام معظم رهبری، تدوین برنامه در این زمینه در اولویت مجموعه قرار گرفت، زیرا به طور یقین می دانیم که این بیانیه آینده روشنی را برای کشور رقم خواهد زد.

بذرافشان در ادامه با اشاره به اینکه همگان شاهد هستند در آموزش و پرورش آزادشهر، ۱۵ جوان بکارگیری شده در مجموعه، سابقه کار زیر ۱۰ سال دارند، اضافه کرد: آنها باید تجربه اندوزی کنند تا در آینده سکان مدیریتی را تحویل بگیرند و تجربه نشان داده است که اعتماد و اتکا به جوانان استفاده از فکر و نیروی جوانان در آینده کشور تأثیرگذار می باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در دوران کرونا، خاطر نشان کرد: آسیب های این ویروس زیاد بود، ولی سودهای زیادی را هم داشت.

وی توضیح داد: اگر قرار بود در ۱۰ یا ۱۵ سال دیگر به فناوری "شاد" دستری پیدا کنیم، ولی به دلیل تدوین برنامه های آموزش غیرحضوری، امروز به این فناوری دسترسی یافته اند.

وی ضمن تشکر از خانواده هایی که درگیر این موضوع هستند و همگام و همراه با معلمان و مربیان در حال انجام فعالیت آموزش هستند، گفت: طبق گفته وزیر آموزش و پرورش "اومیکرون" نقشی در حضور دانش آموزان نداشته است و تأکید می کنم که آموزش حضوری عمیق ترین یادگیری می باشد، ولی  همکاران ما در تلاش هستند هم مجازی و حضوری وظایف محوله را انجام دهند و ما در کل ما تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار