مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تحول در ترویج عفاف و حجاب با تقویت بنیان خانواده انجام می شود.

تحول در ترویج حجاب با تقویت بنیان خانواده ممکن است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه دوشنبه در همایش منطقه ای فعالان فرهنگی بانوان، اظهارکرد: شما بانوان پرچم دار موفقیت و صلابت ملت مسلمان ایران بوده و موفقیت ها و دستاوردهای این انقلاب مرهون فداکاری ها، ایثارگری ها و عزت طلبی شما است.

وی با اشاره به مقام مادر به عنوان ویژگی تحسین برانگیز ایجاد کننده تواضع در انسان ها، گفت: مادر یک کلمه احساسی نیست بلکه نماد فرهنگ کلان مدیریتی و به معنای تولی گری در تمام امور مانند فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی و غیره در نهاد خانواده است که اگر بخواهیم تحولی به درستی در عفاف و حجاب جاری شود باید آن از نهاد خانواده آغاز کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان محصول توجه به نهاد خانواده را ترویج بیشتر عفاف و حجاب در سطح جامعه برشمرد و بیان کرد: یکی از محصولات تقویت بنیان خانواده عفاف و حجاب است و اگر بتوانیم روابط درون خانواده را به ارتباط ایمانی و حسنه تبدیل کنیم، خود به خود محصول آن خانواده فرزندانی با هویتی هستند که شخصیت، جامعه و آینده شان را به هر قیمتی نخواهند فروخت.

گرزین با بیان اینکه حس مادرانه هر جا زنده باشد، تاثیر مثبت دارد، افزود: ضربه زدن به تقدس کلمه مادر از حربه های دشمن در از بین بردن نهاد خانواده و ایجاد معضلات جامعه است.

وی تصریح کرد: سند ٢٠٣٠ مستقیماً به دنبال ضربه زدن به نهاد خانواده است، آیا فرزندی که در خانواده مسئولیت پذیر بار نیاید، در جامعه مسئولیت پذیر می شود؟ برای همین می گوییم باید حس تکلیف مدارانه در شما بانوان جوشش دائمی داشته باشد تا فرزندانی با هویت تاثیرگذاری ویژه اجتماعی تربیت شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار