فرمانده سپاه گلستان:

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تنها راه جبران عقب ماندگی ها و توسعه گلستان، افزایش وحدت و تعامل بین دستگاه های استان است.

وحدت عامل ایجاد امنیت و توسعه در کشور است

به گزارش گلستان 24 ، سردار علی ملک شاهکویی ظهر پنجشنبه در چهارمین اجلاس مجمع بسیج گلستان اظهارکرد: استان گلستان ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از این ظرفیت برای حل مشکلات استان بهره برداری کنیم.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: طرح آبرسانی به ۴۸۰ روستا را در دست اجرا داریم که در قالب ۱۰ مجمع آبرسانی در حال انجام است.

ملک شاهکویی افزود: احداث ۱۷ مخزن آب را در دست اقدام است که کار ساخت هشت مخرن آب به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: وحدت عامل ایجاد امنیت و توسعه در کشور است و برای جبران عقب ماندگی ها و توسعه باید وحدت و تعامل را در دستگا ه ها افزایش دهیم.

ملک شاهکویی بیان کرد: ۲۸۰ هکتار از اراضی شما استان نیازمد زهکشی اراضی است و با این اقدام انقلاب بزرگی در افزایش تولید گندم در کشور اتفاق می افتد زیرا در نتیجه زهکشی تناژ یک تن را به ۳.۵ تن در هکتار افزایش می دهد و این یک انقلاب در تولید بیشتر گندم در استان است.

وی با بیان اینکه تنها راه توسعه استان قرار گرفتن در کنار مردم است، گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن تلاش کرد تا اقوام مختلف گلستان را بر ضد نظام به خیابان ها بکشاند اما هیچیک از اقوام گلستان اعم از، ترکمن و سیستانی و فارس تحت تاثیر دشمن قرار نگرفتند و بازیچه دشمن قرار نگرفتند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار