استاندار گلستان گفت: ترویج شعائر الهی و انجام اقدامات تبلیغی یکی از اجزای مهم مدیریت شهری است و نمایش اشعار و تبلیغات دینی در مبلمان شهری باید در منظر عمومی استان مشخص‌تر باشد.

نمایش تبلیغات دینی در مبلمان شهری گلستان باید مشخص‌تر باشد

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: باید در راستای ترویج شعائر دینی و الهی به نسل جوان همانند سال‌های اوایل انقلاب، نمادهای اسلامی در مبلمان شهری بروز داشته باشد.

وی افزود: سرمایه گذاری در تفکر نسل جدید به برنامه‌ریزی ویژه و مستمر دستگاه‌های فرهنگی، مدیران و مسوولان و به‌خصوص خانواده‌ها نیاز دارد و واگذاری همه این مسوولیت‌ها به آموزش و پرورش، نادرست است.

استاندار گلستان افزود: خانواده‌ به عنوان اصلی‌ترین مرجع بازتولید سبک زندگی ایرانی - اسلامی در انجام وظایف خود کوتاهی کرده و این مسوولیت مهم را به آموزش و پرورش محول کردند.

زنگانه ادامه داد: دومین نهاد بازتولید سبک زندگی پس از خانواده، نظام تعلیم و تربیت بوده ولی قبل از آن فرزندان در خانواده های تربیت می شوند و کوتاهی در خانه آنان را با چالش‌های جدی و جامعه را با آسیب اجتماعی متعدد روبه‌رو خواهد کرد.

وی افزود: در جامعه امروز نقش خانواده و نظام تعلیم و تربیت به عنوان عناصر تولید تفکرات کمرنگ شده و فضای مجازی جای آن‌ها را پرکرده که باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کرد.

استاندار گلستان اظهار داشت: شاکله، فضا و اجزای فضای مجازی برای نسل جدید پر از آسیب است و فضای آن به نفع شعائر الهی و دینی و ترویج نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار