رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

رئیس شورای سیاستگذری ائمه جمعه گلستان خواستار برکناری مدیران نالایق، فشل و ناکارآمد در دولت انقلابی، مردمی و خدوم آیت‌الله رئیسی شد.

مدیران نالایق و بی‌انگیزه برکنار شوند/ گلایه از روند کُند انتصابات در گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام محسن کیائی شامگاه سه‌شنبه ۱۷ آبان در نشست وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در گلستان و ائمه شیعه و اهل تسنن استان، اظهار کرد: وجود مبارک امامین انقلاب وحدت کلمه بود و همواره بر این مهم تاکید و عنایت ویژه داشتند.

وی با بیان اینکه وحدت، همدلی، یکپارچگی، همراهی و همدلی نیاز جدی جامعه ما و مردم عزیز گلستان است، افزود: جای دارد از زحمات و مجاهدت‌های نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین استان گلستان در جمع‌آوری اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی کنم و استدعا دارم به معیشت و حقوق نیروهای مظلوم انتظامی که برای امنیت جامعه تلاش می‌کنند توجه ویژه شود.

وی به مشکلات و چالش‌های پیش‌روی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حوزه آموزش و پرورش کم‌کادی کردیم و در میان مدارس ما، مدیران و معلمان نااهل و بی‌تعهد و بدون عِرق دینی حضور دارند البته تعداد این دسته از معلمان انگشت‌شمار است.

رئیس شورای سیاستگذری ائمه جمعه گلستان با اشاره به اینکه وضعیت برخی از معلمان و مدیران مدارس به گونه‌ای است که والدین برای سپردن فرزندان خود به آنها امنیت ندارند، بیان کرد: مدیر انقلابی مدرسه، لازمه آموزش و پرورش است و این مهم باید مورد توجه باشد.

کیائی متذکر شد: یک سال از دولت خدوم، مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی می گذرد اما هنوز مدیرانی نالایق، بی‌انگیزه و فشل بر میز مسئولیت تکیه زده‌اند و انتصابات به کُندی پیش می‌رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار