مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: شهرستان آق قلا با برخورداری از حدود ۳۰ هزار جمعیت دانش آموزی و ۱۹۸ مدرسه، نیازمند توجه بیشتری است.

جمعیت دانش آموزی آق قلا نیازمند توجه بیشتری است

به گزارش خبرنگار گلستان 24 ، احسان گوهری راد ظهرامروز در آیین افتتاح مدرسه ۱۰ کلاسه امام رضا(علیه السلام) آق قلا  اظهار کرد: شهرستان آق قلا با برخورداری از حدود ۳۰ هزار جمعیت دانش آموزی و ۱۹۸ مدرسه یکی از شهرستانهایی است که با وجود قرارگیری در جوار شهرستان گرگان از لحاظ وضعیت مدرسه و فضای آموزشی نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی  با بیان اینکه در جریان سیل گلستان بیش از ۳۰ مدرسه آق قلا دچار آسیب شد، ادامه داد: خوشبختانه تلاش های خیرین و همکاران ما در بخش نوسازی مدارس به ثمر نشست و تمامی مدارس آسیب دیده از سیل نوسازی و بهسازی شده و به مرحله بهره برداری رسیده و یا اینکه در مهر ماه به بهره برداری خواهد رسید.

گوهری راد بیان کرد: از بیش از ۵۰ مدرسه‌ای که در جریان سیل در شهرستان‌های گمیشان و آق قلا دچار خسارت شده بود تنها یک الی دو مدرسه دارای وسعت بالا در دست ساخت است که این موارد نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷ مدرسه توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دست ساخت است که امیدوارم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار