رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان خبرداد؛

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان از اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای ساخت رستوران معلق به جای آبشار سوخته مصنوعی در بلوار ناهارخوران خبرداد.

رستوران معلق به جای آبشار صخره ای/ سرمایه گذار طرح را پیشنهاد داد

به گزارش گلستان 24، علی اکبر بصیرنیا اظهارکرد: از آبشار صخره‌ای بلوار ناهارخوران که حدود چهار ماه گذشته با سهل انگاری یک مسافر دچار حریق شد، سیمای بصری ناخوشایندی به جا مانده است.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان افزود: با توجه به نظر کارشناسان، بازسازی این پروژه اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان نیاز دارد.

وی بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده، یک سرمایه گذار آمادگی خود را برای ساخت پروژه جایگزین در این مکان اعلام کرده است.

بصیرنیا ادامه داد: سرمایه گذار پیشنهاد ساخت یک رستوران معلق را ارائه داده تا طبق توافق چندین سال از آن بهره برداری و سپس به شهرداری واگذار کند که این پیشنهاد باعث ایجاد درآمد زایی برای شهرداری هم خواهد شد.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان با توضیح اینکه سه بالن شیشه‌ای با ظرفیت ۱۵ الی ۲۰ نفر برای این رستوران پیش بینی شده است، از بررسی این پیشنهاد در کمیسیون تخصصی خبر داد.

بصیر نیا یادآور شد: در مجموعه مدیریت شهری برخی معتقد هستند که باید سازه آبشار مورد بازسازی قرار گیرد و با ساخت رستوران معلق موافق نیستند.

وی، تغییر مدیریتی در شهرداری گرگان را یکی از علل تاخیر در تصمیم گیری در رابطه با وضعیت آبشار صخره‌ای عنوان کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان بیان کرد: طبق برنامه‌های پیشنهادی شهردار، تا قبل از سال ۱۴۰۲ این سازه تعیین تکلیف خواهد شد و در صورت موافقت با پیشنهاد سرمایه گذار، ساخت رستوران معلق در این مکان به یک سال زمان نیاز دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار