رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تربیت امدادگران جوان از میان دانش‌آموزان و دانشجویان ، گام بلند این جمعیت برای افزیش توان نیروهای امدادرسان در روزهای سخت است.

هلال احمر به دنبال تربیت امدادگران جوان برای روزهای سخت است

به گزارش گلستان 24، محمد گل‌فشان امروز در مراسم اختتامیه سومین اردوی منطقه‌ای آموزشی دادرس پیشرفته در اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی شهر دلند از توابع شهرستان رامیان اظهارداشت: برگزاری دوره آموزشی دادرس (داوطلب آماده در روزهای سخت) یکی از تمهیدات هلال احمر برای آموزش نوجوانان و جوانان است که دوره اول آن به میزبانی گلستان برگزار شد و در آن ۱۶۰ جوان و دانشجو از ۶ استان آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

وی بیان کرد: در برنامه آینده جمعیت هلال احمر، دوره دادرس در سه استان دیگر برگزار خواهد شد.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: چشم‌انداز برگزاری این دوره‌ها، آموزش کمک‌های اولیه به ۲۰ هزار جوان عضو سازمان جوانان این جمعیت است.

گل‌فشان ادامه داد: همچنین دوره‌های آموزشی تیم‌های سحر پیشرفته (سازماندهی حمایت روانی و فرهنگی – اجتماعی) در استان‌های فارس، اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی شهر دلند ظرفیت و پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه بین‌المللی را دارد.

غلامعلی کوهساری اظهارداشت: پنج هکتار از زمین‌های همجوار این اردوگاه می‌تواند به مجموعه فعلی افزوده شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل این اردوگاه ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب شده و امیدواریم به موقع تخصیص داده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار