استاندار گلستان

استاندار گلستان گفت: فضاهای مازاد دستگاه‌های دولتی متناسب با نیاز دانشگاه فرهنگیان در اختیار این مرکز آموزش عالی قرار بگیرد تا از این طریق دغدغه مسوولان این دانشگاه برای تربیت معلم برطرف شود.

فضاهای مازاد دستگاه‌های دولتی در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در نشست بررسی مسائل دانشگاه فرهنگیان گلستان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های موردنیاز دانشگاه فرهنگیان سرمایه‌گذاری در تربیت و تعلیم نیروی انسانی مورد نیاز پرورش دانش‌آموزان است.

در ادامه نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تبدیل دانشگاه فرهنگیان به مرجع مراکز علمی و آموزشی گفت: دانشگاه تکیه‌گاه توسعه است و باید توجه ویژه به زیر ساخت‌های آن صورت گیرد.

وی گفت: لازمه رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان گلستان، استفاده از ظرفیت منابع ملی است.

وی پیشنهاد کرد برای حل کوتاه مدت مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان گلستان از ظرفیت سایر مراکز دانشگاهی استان استفاده شود.

مسوولان دانشگاه فرهنگیان گلستان در این جلسه رفع کمبود ۳۰ کلاس درس و ساختمان خوابگاهی با ظرفیت ۵۰۰ نفر برای دانشجویان فرهنگی پسر، تامین خوابگاه دانشجویی و فضای آموزشی موردنیاز برای دانشجویان معلم دختر در گرگان و حمایت در تامین امکانات زیرساختی برای ۱۱۱ دانشجوی مشغول بتحصیل دختر در شهر علی آباد کتول را خواستار شدند.

دانشگاه فرهنگیان گلستان افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو از سراسر کشور دارد که در ۲ پردیس ویژه برادران و یک پردیس ویژه خواهران مشغول تحصیل هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار