رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به بحران فضای فیزیکی در این دانشگاه از کمبود خوابگاه برای بیش از ۳۰۰ دانشجو معلم گلستانی خبر داد.

کمبود خوابگاه برای بیش از ۳۰۰ دانشجو معلم در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، نوید ثنایی امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز استان گلستان اظهار کرد: برای حل موقت بحران کمبود فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان برگزاری کلاس ها به شکل نیمه حضوری انجام شد تا زمانی که مسئولین استانی راه حلی درمانی برای این بحران در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه حل بحران فضای فیزیکی به تنهایی در وسع دانشگاه نیست، افزود: بیش از ۳۰۰ دانشجو معلم در گلستان از کمبود خوابگاه رنج می برند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با اشاره به بازنشستگی تعداد قابل توجهی از معلمان و لزوم افزایش جذب دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان بیان کرد: حل بحران کبود فضای فیزیکی ضرورت فوریتی دارد و توجه ویژه به این دانشگاه را افزایش می دهد.

ثنایی با تصریح عدم حضور دانشگاهیان در مناطق جنگی و راهیان نور به جهت شیوع بیماری کرونا گفت: این خلاء به شکل زیبایی با طراحی و اجرای جشنواره دانشگاهیان تاریخ ساز در فضای فرهنگی و هنری به همت بسیج دانشجویی رقم زده شد.

به گفته وی؛ بالغ بر ۱۰۰ اثر در بخش های مختلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار