فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه و بسیج خادم ملت هستند و خدمت به مردم را مایه افتخار خود می‌دانند لذا همواره اولویت خود را ارائه خدمات برای کمک به محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی، حل مسائل فرهنگی و اجتماعی قرار داده‌اند.

سپاه و بسیج خادم ملت هستند/مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سردار علی ملک شاهکویی در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی اینچه برون به آن اشاره و تصریح کرد که خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه اهالی ساکن مناطق روستایی، مرزی و مناطق کم‌برخوردار را از ماموریت‌های اصلی این نهاد انقلابی است.

وی اضافه کرد: خدمات سپاه در قالب بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی و در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آبرسانی، ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر، خانه عالم، جاده بین مزارع و خدمت‌رسانی به عشایر در نقاط مختلف استان گلستان انجام می‌شود.

سردار ملک شاهکویی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی که از پیشرفت‌ و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف ناراحت هستند می‌خواهد با حمایت از اغتشاشات و برخی اقدامات تروریستی به نظام ما آسیب بزنند.

وی بابیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال خدشه وارد کردن به دستاوردهای انقلاب و وحدت اقوام و مذاهب و در نهایت ناامید کردن مردم در ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: وظیفه همه اقشار جامعه است که نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: در حوادث و اغتشاشات اخیر دشمن روی نسل جوان و دانشگاهی ما که کمتر از ۳۰ سال داشتند، برنامه ریزی کرده بود اما خوشبختانه ۹۹ درصد جوانان ما با این نقشه‌ دشمن همراهی نکردند.

سردار ملک شاهکویی با اشاره به وحدت و انسجام خوب بین اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در گلستان گفت: وحدت مردم این استان به نماد ملی تبدیل شده و باید مراقب آن در برابر توطئه‌های دشمنان باشیم.

وی افزود: اگر دشمن در اهداف ضد وحدت خود موفق شود امنیت ملی ما آسیب می‌بیند بنابر این همه باید مراقب وحدت و انسجام فعلی حاکم در کشور و استان گلستان که به برکت هوشیاری و تلاش علمای و روحانیون شیعه و سنی و معلمان و استادان و دیگر اقشار به دست آمده، باشیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار