استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: سند چشم انداز قرآنی استان با محورهای متنوع تهیه و به دستگاه‌ها ابلاغ شده که می‌تواند به راهبرد اقدامات قرآنی و فرهنگی در گلستان کمک شایانی کند.

سند چشم‌انداز قرآنی گلستان تهیه شد

به گزارش گلستان 24، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تفسیر و تجلیل از حافظان کل عضو موسسه مهد قرآن از سراسر کشور در گرگان اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به موضوعات قرآنی و مذهبی هستیم.

وی افزود: گلستان به صورت پیوسته مباحث قرآنی، فرهنگی ، موضوعات وحدت اقوام را اجرا کرده و اهتمام ویژه بر این موضوعات در استان وجود دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: تلاش کردیم فارغ از تکاپوی دشمن در ایجاد دوقطبی و شکاف های قومی و مذهبی به صورت منسجم فعالیت‌های فرهنگی را انجام دهیم و بر این اساس برنامه فاخری در استان اجرا شده است.

زنگانه گفت: همانطور که دشمن به دنبال شبیخون فرهنگی و ایجاد جنگ شناختی پیچیده از طریق امپراتوری رسانه‌ای است ما نیز با صبر راهبردی و درایت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی در اوج فشار ها بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اجازه ندادیم موضوعات خطیر بر زمین بماند.

وی افزود: یکی از موضوعات خطیر توجه به مباحث دینی، اعتقادی، وحدت اقوام و مذاهب و موضوعات قرآنی و تربیتی است که با قدرت انجام میشود

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار