فرمانده سپاه آزادشهر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم سیل‌زده، سپاه شهرستان آزادشهر 500 واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل را مرمت و تعمیر می‌کند.

جمع‌آوری 4 میلیارد ریال کمک مردمی و پخت و توزیع 17 هزار پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود علیخانی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده، سپاه شهرستان آزادشهر بنا دارد ۵۰۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده ناشی از سیل را تعمیر و مصالح ساختمانی 500 واحد مسکونی خسارت‌دیده دیگر را تامین کند.
وی تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن و تسهیلات دریافتی از سوی افراد خسارت‌دیده قرار است 600 واحد مسکونی تخریب شده از سیل و یا رانش زمین احداث شود.
فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: سپاه با کمک مردم در همه عرصه‌ها ورود کرده و کار خدمات و امدادرسانی را به مردم حادثه‌دیده انجام داده است.

* جمع‌آوری 4 میلیارد ریال کمک مردمی و پخت و توزیع 17 هزار پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان گلستان
وی ادامه داد: در زمان وقوع سیل سپاه شهرستان بالغ بر 4 میلیارد ریال کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کرد، همچنین 17 هزار پرس غذای گرم با همکاری مردم پخت و در مناطق سیل‌زده توزیع شد.
علیخانی درباره بازسازی واقعه غدیر خم گفت: با همکاری کارگردان استانی واقعه غدیر خم در روز 29 مردادماه امسال در زائرسرای امام هشتم شهرستان بازسازی و برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مقابله با جنگ نرم دشمن تبیین فرهنگ معنوی در بین جوانان از ضروریات است، خاطرنشان کرد: در زمان کنونی تبیین فرهنگ معنوی و تاریخ شیعه در بین مردم و جوانان از ضروریات است و ثبت و یادآوری غدیرخم، واقعه عاشورا و انقلاب اسلامی زمینه ظهور امام زمان (عج) است.

* بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با  آزادشهر در هفت شهرستان استان گلستان
فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر افزود: بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با شهرستان آزادشهر در هفت شهرستان استان گلستان و 124 شهرستان کشور که از این تعداد 25 شهرستان اهل سنت بوده  صورت می‌گیرد و در شهرستان آزادشهر ستاد مردمی آن تشکیل شده است.
در این مراسم علی‌اصغر جفایی به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان آزادشهر معرفی شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار