رئیس پلیس راهور گلستان خبرداد؛

رئیس پلیس راهور گلستان گقت: ۱۰ سال پیش ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه در گلستان داشتیم که هم اکنون رشد ۳۰۰ درصدی داشته اما در سوی دیگر هیچ تغییری در محورها و راه های استان انجام نشده است.

رشد ۳۰۰ درصدی وسایل نقلیه/۵۳ درصد مجروحان راکب موتورسیلت هستند

به گزارش گلستان 24، عباس مهاجر بسطامی  اظهارکرد: در هشت ماهه امسال تصادفات درون شهری گلستان ۲۱ درصد افزایش داشته که بر این اساس تصادفات فوتی ۲۸ درصد، جرحی ۳۹ درصد و خسارتی ۱۷ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راهور گلستان از فوت ۷۸ نفر در هشت ماه نخست سال در حوادث درون شهری استان خبرداد و گفت: تعداد جان باختگان تصادفات گلستان ۳۷ درصد افزایش داشته و در تعداد مجروحان هم ۴۲ درصد رشد را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: تعداد تصادفات فوتی در ۱۰ شهرستان استان افزایشی و در چهار شهرستان کاهشی و تعداد تصادفات جرحی در ۱۲ شهرستان افزایشی و دو شهرستان کاهشی است.

مهاجر بسطامی گفت: عدم توجه به جلو با ۳۶ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۳۳ درصد و سایر علل هم با ۳۵ درصد بیشترین علل تصادفات را تشکیل داده اند.

رئیس پلیس راهور گلستان در خصوص فوتی ها هم گفت که ۱۸ درصد راننده و سرنشین خودرو، ۳۷ درصد راکب و ترک نشین موتورسیکلت، ۴۳ درصد عابر پیاده و دو درصد راکب دوچرخه بوده اند.

وی عنوان کرد: ۵۳ درصد مجروحان راکب موتورسیلت، ۱۸ درصد راننده و سرنشین خودرو، ۲۷ درصد عابر پیاده و دو درصد راکب دوچرخه هستند.

مهاجر بسطامی گفت: در گلستان ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه داریم که به طور میانگین به ازای هر سه نفر یک خودرو و به ازای هر ۱۰ نفر یک دستگاه موتورسیکلت وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار