مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی استان خبرداد.

دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی از سری برنامه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به میزبانی استان منتشر شد.

در بیستمین دوره از برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ۱۶ جشنواره در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود و استان گلستان میزبان دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این خصوص گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در ایران و جهان اسلام به عنوان یکی از بسترهای زلال و جاری آفرینش‌های فرهنگی و هنری، تمامی هنرمندان و فرهیختگان مشتاق آن آستان ملکوتی را به بیستمین «قرار عاشقی» فرا می‌خواند.

محمد رعیت افزود: بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام رضا علیه‌السلام با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان به مناسبت دهه کرامت، دوازدهمین جشنواره ملی سرود رضوی را برگزار می‌نماید.

وی در ادامه اهداف، موضوعات و بخش‌ها و مقررات مندرج در متن فراخوان جشنواره را به شرح ذیل اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار