تمیز کردن جوی های و جمع آوری آشغال های سطح شهر به طور مستمر و روزانه و به صورتی که برای مردم مزاحمتی ایجاد نشه و در کل تمیز نگه داشتن سطح شهر یا همون محل زندگی مردم از وظایف اولیه و مهم شهرداری هر شهری هستش.

راهکار شهروند بندرترکمنی برای بهبود نظافت شهر

به گزارش گلستان 24، تمیز کردن جوی های و جمع آوری آشغال های سطح شهر به طور مستمر و روزانه و به صورتی که برای مردم مزاحمتی ایجاد نشه و در کل تمیز نگه داشتن سطح شهر یا همون محل زندگی مردم از وظایف اولیه و مهم شهرداری هر شهری هستش.

راهکار شهروند بندرترکمنی برای بهبود نظافت شهر

یک شهروند بندر ترکمنی با ارسال یادداشتی ضمن بیان مطلب فوق نوشته است" نظارت بر انجام درست اینکار بر عهده ی شورای اسلامی شهر که با رای مردم انتخاب میشن. شعار شهر ما خانه ی ما شعار قدیمی و زیبایی هستش ولی متاسفانه کمتر دیدیم در بندرترکمن اجرا بشه و لااقل با اومدن شورای فعلی برراس کار میشه گفت دیده نشده این شعار اجرا بشه.
تصویری که میبینید برای اهالی شهر بندرترکمن بسیار آشناست چون جوبهای کل سطح شهر رو به همین شیوه تمیز (چه عرض کنم) میکنند. یعنی کارگران محترم شهرداری میان و زحمت میکشن با بیل لجن و آشغالهای داخل جوب رو میریزن کنار جوبها روی سطح خیابون ها یا کوچه ها و میزارن چندروزی همونجوری بمونه تا خشک بشه و بعد (اگه چیزی باقی موند و دوباره به داخل جوب برنگشت) میان و جمعشون میکنند. بارها توسط دوستان بزرگوار به اعضای شورا و شهرداری اعتراض شده و راهکار نیز ارائه شده ولی ظاهرا اعضای محترم شورا و شهردار محترم شهرستان بندرترکمن برای حل این موضوع وقت ندارن. عزیزان شورای اسلامی شهرستان بندرترکمن شما ظاهرا در شهر دیگه ای زندگی میکنید که این چیزها رو نمیبینید یا اینکه چشمهاتون و بستید و به ندیدن زدید خودتون و.
راهکار ساده: تعبیه وسیله ای شبیه فرغون با دیواره های ببلندتر از فرغون با کف مشبک که بر روی جوب ها حرکت داده بشه و کارگران زحمتکش شهرداری لجن و آشغالهای جوبهارو داخل اون بریزن و چون کف وسیله مشبک هستش آب به داخل جوب بر میگرده و آت و آشغال داخل وسیله میمونه که به راحتی میشه داخل کامیون های حمل زباله خالیشون کرد. خیلی هم ارزان میشه درستش کرد."

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار