عملیات ساخت سه بخش مراقبت‌های ویژه مادران باردار، بخش نوزادان و کلینیک ویژه ناباروری برای خدمات رسانی به بیماران شرق استان گلستان امروز یکشنبه با حضور مسوولان استانی و شهرستان در بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس آغاز شد.

عملیات ساخت سه پروژه عمرانی در بیمارستان شهدای گنبدکاووس آغاز شد

به گزارش گلستان 24، رییس بیمارستان شهدای ۱۲ دی گنبدکاووساظهار کرد: ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ساخت این سه پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

شهریار قلی زاده افزود: تعداد تخت‌های بستری قابل استفاده این بیمارستان ۱۲۰ عدد است که با شروع به کار بخش مراقبت‌های ویژه مادران باردار ۶ تخت و بخش ویژه نوزادان ۱۰ تخت به ظرفیت آن افزوده می‌شود.

وی اظهارداشت: امروز همچنین عملیات بهسازی و توسعه بخش جراحی زنان و سی سی یو با همکاری ۲۰ میلیارد ریالی خیران آغاز شد و کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان شهدا هم با همکاری بخش خصوصی شروع به‌کار کرد که با تکمیل بخش جراحی زنان و سی سی یو حداقل ۱۲ تخت بستری جدید به ظرفیت بیمارستان افزوده خواهد شد.

رییس بیمارستان شهدای گنبدکاووس با اشاره به مشکلات موجود بر اثر قطعی برق به دلیل فرسودگی دیزل ژنراتور قدیمی، گفت: یک دستگاه دیزل ژنراتور ۵۰۰ کاوا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال برای حل کامل مشکلات بیمارستان در زمان قطعی برق خریداری شد که امروز با حضور مسوولان شاهد نصب آن هستیم.

قلی زاده گفت: بیمارستان شهدای ۱۲ دی به عنوان مرکز درمانی شرق استان گلستان در حوزه زنان است که همواره علاوه بر شهروندان گنبدکاووس، بیماران شهرهای اطراف هم از خدمات درمانی آن بهره‌مند می‌شود.

بنای اولیه بیمارستان شهدای گنبدکاوس در سال ۱۳۴۸ توسط یکی از خیران این شهرستان به‌نام حاج ولی محمد محمدی ساخته شد و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این بنا از حالت درمانگاهی خارج شد و با اضافه شدن بناهای جدید به بیمارستان تغییر کاربری داد و نام آن هم به بیمارستان شهدای ۱۲ دی تغییر کرد و هم اینک ۱۲۰ تخت فعال برای پذیرش بیماران دارد.

این بیمارستان در بخش‌های اورژانس، سی سی یو، جراحی زنان، زایشگاه، اتاق عمل، اعصاب و روان، مادران پرخطر و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی و ان آی سی یو خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار