فرماندهی انتظامی گلستان:

فرماندهی انتظامی گلستان گفت: معاندان پس از ناامیدی از جنگ ترکیبی، روی به فشار اقتصادی آورده اند تا کشور را دچار تزلزل کنند اما به یاری خدای متعال اینبار نیز شکست سختی خواهند خورد.

معاندان پس از ناامیدی از جنگ ترکیبی، به فشار اقتصادی روی آورده اند

به گزارش گلستان 24، سردار محمدسعید فاضل دادگر اظهار کرد: عملیات روانی دشمنان در فضای رسانه ای موجب وقوع برخی حوادث در هفته های اخیر شد که البته با بصیرت و هوشیاری مردم، نقشه های پلید بیگانگان خنثی و مشت محکمی بر پیکره معاندان وارد شد.

وی گفت: هدف دشمنان از این جنگ ترکیبی تغییر حاکمیت و رفتار جمهوری اسلامی بود و برای این هدف برنامه ریزی و هزینه فراوان انجام داده بودند.

فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: در روزهایی که دشمنان شب و روز بدنبال فضاسازی های کذب و دروغین بودند، جبهه انقلاب و نیروهای ارزشی در فضای مجازی با آگاهی بخشی و بیان واقعیات موفق شدند جریان افکار عمومی را به سمت حقیقت هدایت کنند.

وی گفت: در این روزها کارکنان جان بر کف ولایت در مجموعه انتظامی، بسیج، سپاه و سایر نیروهای امنیتی نشان دادند ادامه دهنده راه شهدای عزیز بوده و هر زمان آماده جانفشانی برای دفاع از امنیت و آرامش مردم هستند و اجازه نخواهند داد خدشه ای به آرمان های والای انقلاب و آسایش شهروندان وارد شود.

فرماندهی انتظامی گلستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی واقعی اخلاص، بصیرت و ولایتمداری بود که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب لحظه ای متوقف نشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار