سردار نقدی در گرگان:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سپاه استراتژی دشمن را در همه عرصه‎ها شکست داده است، تصریح کرد: دشمن از هر جبهه‎ای که خواست علیه انقلاب اسلامی وارد شود با سپاه روبه‎رو شده است.

دشمن هرجا وارد شد سپاه را مقابل خود دید/ سپاه استراتژی دشمن را در همه عرصه‎ها شکست داد

 به گزارش گلستان24، به نقل از فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیتی که امام راحل در بنیانگذاری سپاه داشتند و نیتی که پاسداران با الگوگیری از مکتب امام حسین (ع) انجام دادند مایه این اقتدار شده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه استراتژی دشمن را در همه عرصه‎ها شکست داده است، تصریح کرد: اینکه چرا دشمن اینقدر با سپاه بد است و کینه‎توزی به سپاه دارد به خاطر این است که دشمن از هر جبهه‎ای خواسته علیه انقلاب اسلامی وارد شود با سپاه روبه‎رو شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن گروه‎های تروریستی راه می‎اندازد سیستم‎های اطلاعاتی سپاه آن را خنثی می‎کند، در دریا قصد تجاوز و تعدی می‎کند نیروی دریایی سپاه با آن ذلت و خواری یقه آن را می‎گیرد، در هوا می‎خواهد پهباد بفرستد RQ170 آن را نیروی هوایی سپاه می‎گیرد.

سردار نقدی ادامه داد: دشمن می‎خواهد بحث تعدی به جمهوری اسلامی را از طریق صهیونیست‎ها دنبال کند موشک‎های زمین به زمین را همین هوا فضای سپاه سامان می‎دهد، می‎خواهند اقتصاد ایران را زمین‎گیر کنند جنگ فرهنگی به راه می‎اندازند اما با بسیجیان در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی و در عرصه جهاد فرهنگی مواجه می‎شوند.

وی بیان کرد: دشمن تروریست‎های تکفیری را راه می‎اندازد می‎بیند که با سپاه قدس و سردار سلیمانی مواجه می‎شود می‎خواهد بغداد را بگیرد با نیروهای سپاه مواجه می‎شود همه جا می‎بیند که در مقابلش سپاه قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه سپاه استراتژی دشمن را در تمامی عرصه‎ها با شکست مواجه کرده است، ابراز کرد: معلوم است که دشمن باید با سپاه مخالفت کند.

سردار نقدی در خصوص غافلگیری مدافعان حرم در خان‌طومان و پاسخ جبهه مقاومت و جوانان غیور ایرانی به داعش جنایتکار گفت: موضوع خان‌طومان را خیلی بزرگ کردند، از این جهت که ما 13 شهید دادیم خیلی مهم است ولی این منطقه خیلی خیلی کوچکی نسبت به آن منطقه بزرگِ آزاد شده است.

وی افزود: نیروهای مقاومت قبل از آتش‎بس منطقه بزرگی را آزاد کردند از 30 الی 40 آبادی که در آنجاست یکی از آنها خان‌طومان است حالا آنها توانستند با تلفات خیلی زیاد حدود 100 کشته آنجا را بگیرند که حتما این منطقه بازپس‎گیری خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار