فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: درگیری قاچاقچیان چوب و جنگل‌بانان در شهرستان رامیان منجر به دستگیری سه متخلف و انتقال ۲ مصدوم از نیروهای یگان حفاظت به بیمارستان شد.

درگیری با قاچاقچیان چوب، ۲ جنگل‌بان رامیانی را راهی بیمارستان کرد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ عیسی گلبینی اظهارکرد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی رامیان از ۲۸ روز پیش در جنگل‌های این شهرستان در کمین ۱۱ قاچاقچی چوب بودند که روز گذشته موفق به دستگیری سه نفر از آنان شدند.

وی با بیان اینکه سه قاچاقچی دستگیر شده از کلانتری رامیان تحویل زندان شدند، ادامه داد: بقیه قاچاقچیان با یک دستگاه نیسان به طرف شاهرود متواری شدند که با فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان و فرماندار شاهرود هماهنگی لازم برای دستگیری این متهمان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: پنج نفر از ماموران یگان حفاظت در درگیری با قاچاقچیان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که ۲ نفر از ماموران به نام‌های اصغر سمیعی و مجید کوه نشین به دلیل شدت ضربات وارده با پشت تبر به ناحیه سر و دست به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ گلبینی از ترخیص ۲ جنگلبان مصدوم از بیمارستان خبر داد و گفت: در این عملیات هشت متر مکعب چوب قاچاق از نوع توسکا از ۲ دستگاه نیسان کشف و ضبط شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار