فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی:

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید اسدالله متاجی گرگان گفت: ارتش ما ولایتمدار، مخلص، متعهد و پا در رکاب رهبر معظم انقلاب و در کنار ملت ایران اسلامی ایستاده است.

ارتش ایران ولایتمدار، مخلص و متعهد است

به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی‌اکبر عرب ظهر سه شنبه در آئین بزرگداشت روز ارتش در تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عده‌ای از سهم‌خواهان نظام که به تصورشان به سهمی دست نیافته بودند، بر طبل انحلال ارتش کوبیدند اما درایت، صلابت، زکاوت و آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی مانع از انحلال ارتش شد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان افزود: ارتشیان و نیروهای مسلح به ویژه نیروهای هوایی ارتش، آن آینده‌نگری را ۲۴ ساعت بعد از حمله رژیم بعثی عراق به کشور، با اجرای عملیات کمان ۹۹ و ورود و یورش ۳۰۰ کیلومتری به خاک عراق همراه با انهدام کردن مراکز ومنابع مهم این کشور به اثبات رساندند.

وی بیان کرد: اگر آن ارتش و نیروی زمینی، هوایی و دریایی در کنار مراقبت نیروهای انتظامی از سایر مرزها و مقابله نیروهای سپاه با گروه‌های داخلی و سایر نیروها نبود، وضعیت کشور امروز ما به گونه دیگری بود.

عرب گفت: ارتش ما ولایتمدار، مخلص، متعهد و پا در رکاب مقام معظم رهبری و در کنار ملت محترم ایران اسلامی ایستاده است.

در این مراسم که برخی از اعضای شورای تأمین استان به همراه فرماندهان، معاونان و جانشینان فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در گلستان حضور داشتند، تعدادی از خانواده‌های شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ۲۹ فروردین همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مقامات استانی در گرگان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار