فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده مرزبانی استان گلستان:

سرهنگ «‌ابراهیمی» گفت: فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم‌دلی و وحدت را میان اقشار مختلف مردم پدید آورد.


فتح خرمشهر، همدلی و وحدت را میان اقشار مختلف مردم پدید آورد

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهزاد ابراهیمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: سالروز آزادسازی خرمشهر از بارزترین جلوه‌های پیروزی الهی و یکی از زیباترین روزهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تاریخ پر فراز و نشیب خرمشهر، سرشار از حماسه‌های غرورآفرین و مقاومت دلیرمردان ایرانی است که با شور و شوق وصف‌ناپذیر به استقبال خطر رفتند و جان بر کف ماندگارترین و حماسی‌ترین لحظه‌های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ‌های زرین تاریخ ثبت کردند.

سرهنگ ابراهیمی گفت: فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم‌دلی و وحدت را میان اقشار مختلف مردم پدید آورد.

وی گفت: اینک که سالها  از آن روزهای افتخارآفرین تاریخ ایران می‌گذرد، ملت ایران هنوز قدردان رزمندگان و جان برکفان نیروهای مسلح هستند، زیرا آنان درسی به متجاوزان دادند که بعد از گذشت دهه‌ها بزرگترین قدرت‌های مادی دنیا دیگر تصور طمع به این مرز و بوم را نیز از سر خود بیرون کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی استان گلستان گفت: فرزندان سلحشور و مقاوم ایران اسلامی با وجود مصائب و شدائد جنگ نابرابر با مقاومت، ایثار و پایداری در دفاع از کیان و مرزهای جمهوری اسلامی ایران حماسه بزرگ فتح خرمشهر را رقم زدند که این افتخار، پیروزی، سربلندی و ثمرات بزرگ آن را مرهون ایمان و اتکاء به خداوند متعال و مدد جستن از ائمه (ع) و الگویی چون حضرت سید الشهدا (ع) می دانند.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: اینجانب ضمن تبریک سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر به ملت شریف ایران، یاد و خاطره شهدا و همه ایثارگران عرصه های جهاد و شهادت را گرامی داشته و سعادت و بهروزی را در سایه‌سار ولایت و امامت تحت توجهات بقیة الله الاعظم حضرت مهدی (ع) پرچمدار حکومت صالحان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار