استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: لایروبی کانال آشور منتهی به خلیج گرگان هم بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد که تا دومین سفر استانی رییس جمهور به اتمام می رسد.

لایروبی کانال آشور منتهی به خلج گرگان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی محمد زنگانه امروز در جلسه شورای اداری گلستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری اظهار کرد: مسیر اجرای طرح گردشگری آشوراده را با وجود ایجاد چالش‌های بزرگ ، با قدرت ادامه می دهیم و در حال حاضر مسیر بندرترکمن تا آشوراده را به عمق ۱.۵متر لایروبی شد.

وی افزود: برای اقامت شبانه در طرح گردشگری آشوراده توافق شد که به جای اجرای آن در زمین ۲۲ هکتاری اجرای طرح، در محدوده روستا آشوراده با دادن مجوز بوم گردی عملیاتی شود.

وی گفت: صدور پروانه‌های بالای پنج سال از زمان درخواست، ضروری است و موارد عدم اجرا در هیات تخلفات اداری بررسی جدی می شود.

زنگانه یادآور شد: وضعیت دستگاه های اجرایی گلستان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مطلوب است و شهرداری گرگان اولین شهرداری استان بود که بطور کامل این قانون را اجرا کرد.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، جذب پرستاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان در دستور کار جدی قرار دارد.

وی افزود: عدم اجرای احکام دیوان عدالت اداری توسط دستگاه ها در هیات تخلفات استان بصورت جدی بررسی می‌شود.

زنگانه گفت: برای اقامت شبانه در طرح گردشگری آشوراده توافق شد که به جای اجرای آن در زمین ۲۲ هکتاری اجرای طرح، در محدوده روستا آشوراده با دادن مجوز بوم گردی عملیاتی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار