رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور؛

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور از تخصیص 265 میلیارد تومان کمک بلاعوض به بیماران نیازمند و مددجویان دارو و درمان در قالب اعتبارات حمایتی سال گذشته سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبرداد .

 تخصیص ۲۶۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به بیماران نیازمند و مددجویان دارو و درمان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، وحید سلیمی امروز در آیین ویژه تحویل ۱۳۰ قلم تجهیزات پزشکی به توان خواهان شهرستان مراوه تپه استان گلستان، در قالب مرحله اول طرح سهام نیکوکاری ایرانیان (سنا) اظهار کرد: ۰ 30 قلم از تجهیزات پزشکی مرحله اول این طرح شامل ۳۰ عدد ویلچر بزرگسال به مبلغ ۸۴۰ میلیون ریال از محل مشارکت های نقدی کارکنان جمعیت هلال احمر از طریق کسر حقوق ماهانه و ۱۰۰ قلم دیگر به ارزش ۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات حمایتی مددجویان دارو و درمان تامین شده است.

وی افزود:  وجه متمایز طرح سهام نیکوکاری ایرانیان در مقایسه با سایر پروژه‌های داوطلبی و عام المنفعه این است که در طرح سنا کارکنان جمعیت هلال احمر به مصداق حدیث کونوا دعاه الی الله بغیر السنتکم، این بار خود پیشگام کمک به محرومان ونیازمندان جامعه شده اند.

وی از تخصیص ۲۶۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به بیماران نیازمند و مددجویان دارو و درمان در قالب اعتبارات حمایتی سال گذشته سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبرداد و افزود: میزان محرومیت و سرانه جمعیت استانها دو شاخص مهم این سازمان در تخصیص اعتبارات حمایتی سال قبل به هر استان بود و این سیاست در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

سلیمی همچنین از اقدامات جمعیت هلال احمر استان گلستان در حوزه فعالیت های خیریه و داوطلبی از قبیل توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی در قالب پویش هلال رحمت امسال و برپایی ۱۵۰ سفره مهربانی در ماه رمضان و ساخت پروژه‌های عمرانی خیرساز در شهرستان‌های کلاله و گنبدکاووس قدردانی کرد.

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار