فرمانده انتظامی گلستان خبر داد؛

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران وظیفه شناس گلستانی ضمن رد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی یکی از متهمان حوزه جرایم اینترنتی، موارد را به همراه فرد دستگیر شده به مراجع قضایی دلالت دادند.

دست رد ماموران وظیفه شناس گلستانی به رشوه ۱۵۰ میلیونی

به گزارشگلستان 24، سردار محمدسعید فاضل دادگر  اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از بانوان گلستانی به پلیس فتا استان و اعلام شکایت نسبت به فردی مبنی بر مزاحمت و تهدید وی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، متهم دستگیر که در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف و برای فرار از مجازات قانونی، به مأموران مستقر در محل رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی پیشنهاد کرد.

فاضل دادگر بیان کرد: مأموران وظیفه شناس پلیس فتا، ضمن امتناع از قبول رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به تقدیر از این مأموران به خاطر صداقت در انجام امور محوله، خاطرنشان کرد: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی‌های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و مأموران انتظامی با هنجارشکنان جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار