استاندار گلستان گفت: اقدامات نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها افتخارآمیز، مقتدرانه و موثر است.

فرمانده جدید تیپ 230 معرفی شد/ استاندار گلستان: اقدامات نیروهای مسلح افتخارآمیز و مقتدرانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان اظهار کرد: ما باید قدردان تلاش کسانی باشیم که برای این مردم خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر ارتش‌ها و نیروهای مسلح سایر کشورها دازند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: این نیروها و همه خادمان مردم در نظام مقدس جمهری اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

زنگانه بیان کرد: ما در نظامی قرار داریم که نایب امام زمان عج(ع) یا همان ولی فقیه برای نیروهای مسلح به عنوان فرمانده کل قوا و یک رهبر هوشمند قرار دارد.

وی اضافه کرد: ویژگی رهبر ما این است که با انتخاب اعضای خبرگان در این جایگاه و مسیر قرار می‌گیرند و ایشان شخصیتی است که خبرگان و نخبگان معدم ایشان را انتخاب می‌کنند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما باید خدا را شاکر باشیم که در چنین نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم که حاصل تلاش و مجاهدت‌های شهدا و افراد جان بر کفی است که حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند.

زنگانه گفت: در همه عرصه‌ها حضور نیروهای مسلح همیشه موثر و معنی دار بوده است.

وی اضافه کرد: نقش نیروهای مسلح در پیشرفت کشور در زمان‌های تاریخی بی‌بدیل و بی‌نظیر بوده است و ما به این حضور و شکوه افتخار می‌کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: در عرصه‌های دفاعی به نقطه‌ای رسیدیم که اقدامات و اباهت کاملا بازدارنده و مقتدرانه است.

زنگانه ادامه داد: نیروهای مسلح حتی در عرصه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، دانش‌بنیان نیز ورود منحصر به فرد و موثر داشته‌اند که بسیار ارزشمند و عزیز است.

وی افزود: اگر نیروهای مسلح ما در هر عرصه‌ای وارد شدند موثر و موفق بودند و نقش بسیار بالا و مهمی در برقراری نظم و امنیت داخلی و در مرزهای کشور داشته و دارند که جای قدردانی است.

استاندار گلستان با اشاره به حضور منطقه‌ای نیروهای مسلح، گفت: دفاع از مظلوم و دفاع از یک جامعه، دفاع از قرآن، دفاع از بشریت و دفاع از جامعه اسلامی است که به آن افتخار می‌کنیم.

گفتنی است، در این مراسم امیر «علی اکبر عرب» به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان منصوب و از تلاش‌های امیر «سهراب اصغرزاده» فرمانده سابق تقدیر شد.

این مراسم با حضور امیر «آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی آجا در شمال شرق کشور برگزار شد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار