سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت دانش آموزان، لازم است سازمان تبلیغات اسلامی، ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان خوراک علمی، فرهنگی،آموزشی و اسلامی مناسب در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهند.

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با جدیت پیگیری شود

به گزارش گلستان 24، اسماعیل نادری در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در انتصاب نیرو ها در سطوح کارشناسی و به عنوان مدیران مدارس شهرستان شاخص های ولایی بودن ، متعهد بودن و داشتن تخصص باید رعایت شود اظهار کرد: آموزش از سوی چنین مدیران و معلمانی منجر به تربیت نسلی متعهد، مسئولیت پذیر و ولایت مدار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان گرگان با کمبود فضای آموزشی دولتی ایمن روبرو هستیم و جبران بخشی از این کمبود توسط مدارس غیرانتفاعی تامین می شود گفت: لازم است بناها و فضاهای آموزشی از استاندارد های لازم برخوردار شوند.

سرپرست فرمانداری مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با رفع مسائل ترافیکی برخی از مدارس، این موضوع در شورای ترافیک مطرح شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان با ریاست فرماندار و با هدف توجه به اصل مشارکت همه دستگاه ها در جریان تعلیم و تربیت برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار