شهردار گرگان عنوان کرد:

شهردار گرگان گفت: ارائه خدمات به شهروندان باید آسان و بی واسطه باشد و شهروندان باید بتوانند در جای جای شهر خواسته ها و مشکلات خود با رأس هرم شهری مطرح می کنند تا پس از رصد مشکلات در اسرع وقت رفع می شود.

ارائه خدمات به شهروندان باید آسان و بی واسطه باشد

به گزارش گلستان 24، سید محمدرضا سیدالنگی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از سامانه موبایلی دیده بان محلات (محله من) گفت: شهرداری گرگان با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال هوشمندسازی ارائه خدمات شهری در ارتباط بی واسطه با شهروندان است.

شهردار گرگان با اشاره به نرم افزار دیده بان محلات خاطرنشان کرد: با مشارکت دیده بان های ما در محلات، مدیریت شهری در محلات بدون واسطه به مدیریت کمک می کند تا با رفع معضلات بتوانیم بالاترین کیفیت خدمات را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه شهر خوب و آباد با مشارکت شهروندان ساخته می شود، تصریح کرد: امیدواریم با رونمایی از این نرم افزار شاهد بهره وری و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان باشیم.

لازم به ذکر است، آیین رونمایی از سامانه موبایلی «دیده بان محلات» در راستای افزایش کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی عمومی، کاهش سفرهای شهری، نظارت یکپارچه بر خدمت رسانی مناطق، نواحی و سازمان های تابعه روز گذشته با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معتمدین محلات و نماینده شرکت رایان اندیشه نصر برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار