فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در 5 ماه امسال فوتی تصادف های جاده ای گلستان 10درصد کاهش داشته است.

کاهش 10درصدی فوتی تصادفات/افزایش 12 درصدی مواد مخدر

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  سردار سعید دادگر صبح امروز در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: طی 5 ماهه ابتدایی امسال 182 فوتی در جاده های استان اتفاق افتاده است که موجب کاهش  10درصدی فوتی ها شده است.

وی افزود: در همین مدت تصادفات نیز 25درصد افزایش داشته و تعداد 4 هزار و 66 نفر نیز مصدوم شده اندکه در این حوزه 5 درصد کاهش داشته ایم.

سردار دادگر با بیان اینکه نقش پلیس در رسیدگی و کاهش تصادفات 12 درصد بیشتر نیست، بیان کرد: 30 دستگاه اجرایی همراه با نیروی انتظامی در کاهش تصادفات دخیل هستند که همراهی تنها نقش موثری در کاهش تصادفات خواهد داشت.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی در شرق استان مناسب نیست و مس طلبد که دستگذه های اجرایی همسو همکاری بیشتری با پلیس در این زمینه داشته باشند.

سردار دادگر با اشاره به ترافیک خیابان های گرگان هم گفت: خیابان های شهر گرگان به رغم افزایش 360درصدی  خودرو و دارندگان گواهینامه اما خیابانها همچنان توسعه نیافته است.

وی با بیان اینکه کشف پرونده ها در پلیس فتا 90درصد در 5 ماهه امسال افزایش داشته است، گفت: برداشت های غیر مجاز، کلاهبرداری رایانه ای، هتگ حیثیت، قمار و شرط بندی از مهم ترین شکایاتی است که به پلیس فتا وارد و پیگیری شده است.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در حوزه مواد مخدر نیز در 5 ماهه امسال 4 و نیم تن کشفیات مواد داشته ایم که افزایش 12درصدی داشته است اما افزایش مواد صنعتی همچنان نگران کننده است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال تا کنون تعداد یکهزار و 523 قاچاقچی و خرده فروش دستگیر شده اند.

در حوزه پلیس امنیت اقتصادی نیز در 5 ماهه اخیر 502 پرونده و 547 نفر دستگیر شده اند و 117 میلیارد تومان هم ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار