مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از فعالیت ۱۳۵ موکب به مناسبت روز اربعین در گلستان خبر داد.

۱۳۵ موکب در گلستان به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام حسین مهدیان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: اربعین حسینی یک رزمایش معنوی و دینی است که توسط عاشقان ابا عبدالله الحسین رقم می‌خورد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین ویژه برنامه جاماندگان اربعین حسینی (ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: پیاده‌روی حرم تا حرم با محوریت امامزادگان برگزار می‌شود که در شهرستان مینودشت و گالیکش به سمت امامزاده یحیی بن زید (ع) ساعت ۵ نیم صبح آغاز خواهد شد که در طول مسیر تعداد ۴۰ موکب به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی در شهرستان کلاله به سمت امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در بین مسیر تعداد ۱۰ موکب به زائرین خدمات رسانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی از شهرستان رامیان به سمت امامزاده قاسم (ع) دلند از ساعت ۷ صبح، در روستای مشو خانببین به سمت امامزاده قاسم (ع) دلند از ساعت ۷ نیم صبح، در روستاهای مجاور گرگان به سمت امامزاده سلیمان (ع) گرگان از ساعت ۹ صبح، در روستای لمسک تا امامزاده پنج تن (ع) لمسک گرگان از ساعت ۹ صبح، در کردکوی از گلزار شهدای شهرستان تا گلزار شهدای گمنام از ساعت ۸ و نیم صبح با فعالیت ۴۰ موکب، پیاده‌روی از گرگان تا امامزاده ابراهیم (ع) النگ کردکوی از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

وی افزود: روستاهای مجاور کردکوی به سمت امامزاده روشن آباد کردکوی از ساعت ۱۱ صبح، پیاده‌روی از گلزار شهدای آق قلا و فرودگاه گرگان به سمت امامزاده عبدالله گرگان از ساعت ۷ صبح، در سرخنکلاته از امامزاده جعفران (ع) تا امامزاده اسماعیل (ع) از ساعت ۸ صبح، در پیاده روی روستاهای مجاور علی آباد کتول از گلزار شهدای این شهرستان به سمت امامزاده هارون (ع) الازمن از ساعت ۷ و نیم صبح و در شهرستان علی آباد کتول پیاده‌روی از روستاهای مجاور به سمت امامزاده عبدالله (ع) فندرسک از ساعت ۹ و نیم صبح پیاده روی آغاز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: در روز اربعین حسینی مجموعاً ۱۳۵ موکب در مسیرهای مشخص شده به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار