فرماندار شهرستان گرگان گفت: امیدواریم با تشکیل هیئت امنای حساب 100 امام خمینی(ره)، مشکل تهیه مسکن برای نیازمندان تا حد زیادی مرتفع شود.

 کاهش مشکلات در حوزه مسکن اولویت اصلی درخواست های مردمی از فرماندار گرگان

 به گزارش گلستان24؛ اسماعیل نادری فرمانداری شهرستان گرگان در اولین جلسه هیئت امنای حساب 100 امام خمینی(ره) شهرستان گرگان که با حضور اعضا برگزار شد اظهار کرد: در ملاقات های مردمی بخش زیادی از درخواست های مراجعین مربوط به مشکلات مسکن می باشد.

وی ادامه داد: این هیئت امنا در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی تشکیل می شود و امیدواریم با اقداماتی که در  این هیئت امنا صورت خواهد گرفت مشکل مسکن افراد نیازمند تا حد زیادی به کمک خیرین و مسئولین مرتفع شود.
نادری تصریح کرد: تشکیل حساب 100 توسط امام راحل(ره) در سال 1358، نمایانگر بصیرت، دغدغه مندی و پیش بینی آینده کشور در خصوص تهیه مسکن برای مردم می باشد.
فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مسکن به غیر از ماهیت خود ساختمان آن، شامل اجزای زیادی از جمله زمین، پیمانکاران ساختمانی، امتیازات آب، برق، گاز و موادی از این قبیل می باشد و  ما می توانیم از ظرفیت خیرین هر کدام از این اصناف در راستای تهیه مسکن برای نیازمندان بهره بگیریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار