رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان:

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از افزایش تعداد ایستگاه‌های تندرستی در سطح این شهر خبر داد و گفت: ورزش صبحگاهی در ۳۰ نقطه شهر گرگان برگزار می‌شود.

ورزش صبحگاهی در ۳۰ نقطه شهر گرگان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، کریم علمی،  با تاکید بر رویکرد این سازمان در خصوص حمایت از ورزش محلات اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در حوزه ورزش، حمایت و توسعه ورزش همگانی در سطح محلات شهر گرگان است.

علمی هدف از افزایش ایستگاه‌های تندرستی را ارتقای سلامت همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: از ابتدای آبان ماه و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ۴ ایستگاه تندرستی جدید در شهر گرگان راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ ایستگاه تندرستی در شهر گرگان فعال است و شهروندان می‌توانند برای انجام ورزش صبحگاهی به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

در این ایستگاه‌ها هر روز صبح ورزش صبحگاهی با حضور مربیان انجام می‌شود و به‌صورت هفتگی نیز کارشناسان تغذیه، مشاوره رایگان به شهروندان ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اعلام کرد: ایستگاه‌های تندرستی جدید در پارک آزادگان، پارک ملت، زمین چمن شهریار و پارک قزاق‌محله راه اندازی شده است.

گفتنی است، ورزش صبحگاهی در پارک آزادگان از ساعت ۸:۱۵ تا ۹ صبح، پارک ملت از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۳۰ دقیقه، زمین چمن شهریار و پارک قزاق‌محله از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ دقیقه صبح برقرار است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار