مدیر کل استاندارد گلستان؛

مدیر کل استاندارد گلستان از پلمپ 117 دستگاهتجهیزات بازی شهربازی ها در سال 97 در سطح استان خبر داد.

117 وسیله بازی غیر استاندارد در گلستان پلمب شد

به گزارش گلستان24،محمود فرمانی گفت: به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان از تجهیزات شهر بازی ها و تشدید نظارت توسط کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان ، 117 وسیله بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

دبیرشورای استاندارد گلستان با ارائه آمار پلمبتجهیزات بازی شهربازی ها به تفکیک شهرستان در سال 97 گفت: در سال گذشته در  گرگان 25 ،گنبد34 ، بندر ترکمن 29 ، علی آبادکتول 14، گالیکش 7 ، آق قلا و آزادشهر هر کدام 3 و  کلاله و مراوه تپه هر کدام یک دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد پلمب شد.

وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی در وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها مشمول استاندارد اجباری است، عنوان کرد: الزام استاندارد برای تجهیزات بازی شامل سه مرحله ساخت، نصب و بهره‌برداری است که برای دریافت تاییدیه استاندارد باید هر سه مرحله تحت نظارت کارشناسان ذیربط انجام شود.

فرمانی گفت: با توجه  به همکاری و تعاملات صورت گرفته با شهرداری ها انتظار می رود شهرداری های استان نیز به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت تجهیزات شهرهای بازی و زمین های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری نمایند.

دبیرشورای استاندارد با بیان اینکه  بهره برداران و مالکین می بایست تصویری از گواهینامه صادر شده را به جهت ایجاد اطمینان خاطر استفاده کنندگان در کنار تمامی تجهیزات تفریحی نصب نمایند، گفت: از همشهریان در خواست  می شود در هنگام استفاده از این تجهیزات، از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار