سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان:

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از عضویت ۱۴ هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

۱۴ هزار نفرعضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان هستند

به گزاش گلستان 24، الهه غیناقی، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار در هر جامعه‌ای موضوع کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته کتاب و کتابخوانی بیش از صد برنامه فرهنگی، هنری و ادبی در دستور کار خود قرار داده است که برخی از این برنامه‌ها برگزار و برخی دیگر هم در حال برگزاری است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: جلسات نقد کتاب با حضور نویسنده‌ها، ایجاد باشگاه کتاب خوان در سطح شهرستان‌ها، امداد فرهنگی در مناطق سیل زده و کم‌تر برخوردار و اهدا کتاب به مدارس روستایی کمتر برخوردار از جمله برنامه‌هایی که در این ایام به آن خواهیم پرداخت.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این ایام جشن بزرگ در «مسیر دانایی، بر بال کتاب» به‌مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور زهره پریرخ، نویسنده کشوری کتاب‌های کودک و نوجوان در برج قابوس شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

غیناقی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان بیش از ۱۴ هزار عضو دارد، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت عضو این کانون شوند که هر یک نفر از اعضا در هفته می‌تواند ۵ جلد کتاب به صورت امانت بگیرد و از آن استفاده کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار