دبیر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر

دبیر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در مراسم اختتامیه جشنواره گفت: امروز اصحاب رسانه ابزار قدرتمند در جهان رسانه ای هستند که قدرت خنثی سازی برنامه های مخالفان را دارند.

امروز خبرنگاران ابزار قدرتمندی در جهان رسانه ای هستند/دشمن توان مقابله با ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، شهابی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: ارمزو دشمنان تمام توان خود را بر جنگ ادراکی گذاشتن و رسانه بستر این جنگ است.

وی افزود: آنچه که از مردم غزه مخابره شد حاصل کار رسانه است و میزان نفرت ابرقدرتها را بیشتر کرده است و رسانه چهره واقعی غرب را نماین کرده است.

شهابی گفت:  رسانه ها و خبرنگارها با هر سلایق که در دایره ایران تعریف می شوند زبان گویا و بلند هستند و با صراحت میگوییم که خط مقدم مقابله با جنگ شناختی و ادراکی هستند.

وی ادامه داد: نگاه راهبری نهمین جشنواره ابوذر انتخابات این دوره است و شخصا مجلس خبرگان مهم تر از مجلس شورای اسلامی میدانم .

شهابی افزود: خبرگان رهبری در این شرایط زمانی مهم تر از همه زمانها باید به آن توجه شود.

وی افزود: جریان‌هایی از بیرون و داخل انتخابات را با رویکرد احتراز و اعتراض هدایت می کنند که باید حواس همه ما جمع باشد چون میخواهند انتخابات را به چالش بکشند و اساس انتخابات را مخدوش کنند.

شهابی افزود: باید نگاه جامع و فراگیر به انتخابات داشته باشیم  و وجه تسمیه اباذر برای اشاعه فرهنگ اباذری است .

وی افزود: دشمنی استکبار با ما آزادی ما است و استکبار به دنبال زمین زدن جمهوری اسلامی هستند و رسانه ها در این زمان باید هشیار تر عمل کنند.

شهابی گفت: امروز اصحاب رسانه ابزار قدرتمند در جهان رسانه ای هستند که قدرت خنثی سازی برنامه های مخالفان را دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار