شماری از علمای اهل سنت گلستان با محکوم‌کردن حمله رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گفتند: راه این شهدا هیچگاه متوقف نمی‌شود و سرداران دیگری با حضور در میدان همراه با محور مقاومت برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی قدس شریف تلاش می‌کنند.

راه شهدای حادثه تروریستی سوریه ادامه دارد

به گزارش گلستان 24، شهادت سرداران بزرگی چون سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ رحیمی، سرتیپ حسین امیرالله از فرماندهان ارشد سپاه قدس و همچنین جمعی دیگر از مجاهدان ایرانی در حمله هوایی شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی به مقر کنسولگری ایران در سوریه بار دیگر پستی و زبونی این رژیم و ترس‌ آنان از مقابله رودررو با ایران اسلامی را نشان داد.

تعدادی از روحانیون اهل سنت گلستان  این جنایت را محکوم و تاکید کردند: این اقدامات مذبوحانه خللی در حمایت ایران از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانشان ایجاد نمی‌کند و تا آخرین لحظه نابودی این رژیم دروغین در صحنه حاضر خواهند بود.

آخوند محمد دبیری یکی از روحانیون اهل سنت گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حمله روز گذشته رژیم گرگ‌صفت و کودک‌کش صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه ناشی از رذالت و ناتوانی آنان در رویارویی مستقیم با جبهه مقاومت است.

وی افزود: این رژیم با تمام عجز و ناتوانی از راه‌های ترور و کشتار بی‌گناهان تلاش دارد به خواسته‌های خود برسد که جامعه اهل سنت این جنایات که باعث تنفر بیشتر مردم دنیا از صهیونیسم است را به شدت محکوم می‌کند.

مدرس حوزه علمیه حاجی ابایی گنبدکاووس با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در رابطه با برپایی راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در محکوم کردن جنایات و نابودی رژیم صهیونیستی، بیان کرد: در این برهه از زمان مردم باید با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های این رژیم منحوس بزنند.

آخوند محمد مختوم‌نژاد یکی دیگر از علمای اهل سنت گلستان هم با محکومیت جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در دمشق، گفت: با توجه به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی چندین سال است که هر ظلمی می‌خواهد بر سر مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهد، همه مسلمانان وظیفه دارند برای محکومیت جنایات این رژیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی افزود: مسلمانان با حضور پرشور و حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به دنیا نشان می‌دهند که مردم فلسطین را هیچگاه تنها نخواهند گذاشت.

آخوند عبدالحمید جاهد از علمای اهل سنت گلستان و امام جماعت روستای ساری بخش گنبدکاووس گفت: با شهید کردن سرداران ایران اسلامی توسط دشمنان هیچگاه اسلام ضعیف نخواهد شد و با حضور در میدان سرداران بزرگ دیگر، شاهد قوی‌تر شدن جبهه مقاومت خواهیم بود.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی که چندین ماه است فلسطین را بمباران می‌کند اگر قدرت و چیرگی در جنگ داشت باید تا به حال پیروز می‌شد در صورتی که حتی یک منطقه کوچکی مثل غزه را نتوانسته به سلطه خود درآورد.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: دشمنان در صدر اسلام هم چندین هزار رزمنده را شهید کردند اما اسلام ضعیف نشده و همیشه پیروز است و خواهد بود.

آخوند جاهد بیان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان بت شکن قرن، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و تنها کشوری که حداکثر همکاری را با فلسطینیان دارد ایران اسلامی است و به زودی شاهد شکست و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی خواهیم بود.

آخوند نعمان طاطاری یکی دیگر از علمای اهل سنت گلستان و رابط فرهنگی حوزه علمیه محمدیه نگین شهر شهرستان آزادشهر هم حرکت غیر انسانی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان سپاهی را محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی هرگز نخواهد توانست به روابط ایران و سوریه خللی ایجاد کند.

وی بیان کرد: خون این شهدا که بی‌گناه ریخته شده باعث عزم بیشتر برای مقاومت و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

این روحانی اهل سنت با تاکید بر اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس به ویژه در این شرایط و جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی، گفت: این رژیم غاصب با این کار تلاش دارد اهمیت روز قدس را در جوامع بین المللی کمرنگ نشان دهد.

آخوند طاطاری افزود: مردم ایران می‌دانند رژیم صهیونیستی با این جنایات ددمنشانه به دنبال فاصله انداختن بین ملت ایران و فلسطین هستند لذا با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر به جوامع بین‌المللی نشان می‌دهند که هیچگاه دست از حمایت خود از مظلومان جهان برنمی‌دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار