فرماندار گمیشان قبل از ظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال وتکریم از شهدای گمنام غواص خط شکن در شهرستان گمیشان، اظهار کرد: شهدا حق بزرگی بر ما دارند و همه ما باید پیرو و ادامه‌دهنده راستین خون و راه پاک شهدای گرانقدر باشیم.

برگزاری جلسه استقبال از 13 شهید غواص خط شکن در گمیشان

به گزارش گلستان 24، ضمیر با بیان اینکه مظلومیت شهدای غواص با دستان بسته باید به‌درستی به جامعه شناسانده شود، افزود: همه ما باید با اطلاع‌رسانی مناسب برای حضور گسترده مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص با تمام توان تلاش کنیم و همگان را به حضور در این مراسم معنوی دعوت کنیم.

فرماندار گمیشان با اعلام اینکه مجموعه دستگاه‌های فرهنگی و اداری شهرستان برای مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص در شهرستان باید در آمادگی کامل قرار گیرند، یادآور شد: شهرستان گمیشان 15 مردادماه، میزبان استقبال از شهدای غواص گلستان در غرب این استان است.

وی اضافه کرد: شهدای ما برای حفظ خاک و جان این مرز و بوم و هموطنان ما از جان و مال و دنیای خود گذشتند و بی‌چون و چرا، به‌عنوان الگوهای بی‌بدیل این انقلاب و قهرمانان بزرگ این سرزمین، مورد تجلیل هستند و باید در همیشه تاریخ مورد تجلیل قرار گیرند. ایشان در ادامه به اعضای ستاد و به کلیه مدیران دستگاههای اجرایی متذکر شدند که از هیچ کوششی در جهت هرچه باشکوه تر شدن مراسم دریغ ننمایند.

در ادامه فرمانده سپاه شهرستان گمیشان بعنوان دبیر ستاد به بیان توضیحاتی پیرامون جزئیات برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهدای غواص و خط شکن در شهرستان گمیشان که روز پنجشنبه مورخ 15/5/94از ساعت 8صبح الی 10برگزار خواهد شد پرداخت .

ضمناً در این جلسه کمیته های فرعی ستاد استقبال شکل گرفت و مسئولیت آن ها نیز مشخص گردید

استقبال از 13 شهید غواص خط شکن در گمیشان

استقبال از 13 شهید غواص خط شکن در گمیشان

استقبال از 13 شهید غواص خط شکن در گمیشان

ساحل گمیشان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار