تشکیل ستاد شهدای غواص در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اعلام تشکیل ستاد بزرگداشت شهدای خط شکن غواص در گلستان گفت: استان گلستان از 15 تا 20 مردادماه میزبان شهدای خط شکن غواص خواهد بود.

گلستان 15 تا 20 مرداد میزبان 13 شهید غواص خط شکن خواهد بود

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز پنجشنبه 1 تیرماه 94 در جمع شورای بسیج رسانه استان گلستان ضمن تشکر از اقدامات این قشر اظهار کرد: جامعه امروز بگونه ای تنظیم شده که زندگی بدون خبر و پیام مفهومی ندارد و این ظرفیت تقاضا در عرصه پیام ، دشمنان را به طمع انداخته تا از خلا ها و رخنه های بوجود آمده برای اهداف خود سوء استفاده می کنند.

صادقی افزود: بسیج رسانه باید با برخورداری از سطح بالای تکنیک و بر اساس راهبرد نظام ، طراحی و برنامه ریزی کند و در این راستا ورود به مصادیق به مصلحت نیست چون عرصه بسیج آنقدر بزرگ و به مثابه دفاع مقدس است و در این زمینه چون ما اصول و ارزشهای والا داریم باید از اشتباهات راهبردی خودداری کنیم .

وی با بیان اینکه در جهت گیری های انقلاب دقت کنیم تصریح کرد: دشمن با لطایف الحیلی جهت گیری های انقلاب را نشانه رفته و بعضا خودهای غافل نیز به این موضوع کمک کنند اما شان دشمن دشمنی است و ما باید در این عرصه از اسلامیت نظام ، مردم سالاری دینی ، عدالت خواهی و طرفداری از محرومین و مستضعفین و حمایت از خط مقاومت دفاع کنیم.

تشکیل ستاد شهدای غواص در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار بر برگزاری متنوع مراسم این روز تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور شهدای غواص در گلستان در ایام روز خبرنگار، می توان از این ظرفیت استفاده بهینه برد.

سردار صادقی اعلام کرد: استان گلستان از روز 15 تا 20 مرداد میزبان 13 شهید غواص خط شکن است و ستاد بزرگداشت مراسم این شهدا نیز در سپاه تشکیل شده است .

وی افزود: گردان یا رسول و گردان مسلم از لشکر 25 کربلا بچه های گلستان بودند که در عملیات کربلای 4 گردان مسلم سوار قایق شدند اما قبل از شروع عملیات و لو رفتن آن برگشتند اما غواصان گردان یا رسول رفتند و برخی نیز شهید شدند.

فرمانده سپاه نینوا اذعان کرد: این شهدا در 5 نقطه گلستان آرام می گیرند و به دنبال اجرای برنامه های متمرکز استانی و شهرستانی هستیم تا عطر حضور این شهدا در گلستان آکنده شود./ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار