تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان؛

ا برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان، اسماعیل حاجی آبادی به طور رسمی جانشین ابوالحسن طهماسبی شد.

«حاجی آبادی» سکاندار ورزش گرگان شد/ پاسخ طهماسبی به شایعه قهر خود

 به گزارش گلستان 24 آئین تودیع و معارفه روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان، ظهر پنجشنبه در مجتمع سینمایی کاپری شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی از جمله عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، یحیی خاکی فرماندار گرگان، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان حضور داشتند.

تعداد ورزشکاران سازمان یافته گرگان بیشتر از سایر شهرستان ها است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته مرکز استان نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر است.

بهمن طیبی با بیان اینکه دوران مسئولیت زودگذر است و ماندگار نیست اظهار کرد: بازنشستگی موجب جدایی از نظر اداری آقای طهماسبی از پیش ما شد، وی از نیروهای توانمند، ارزشی و خادم ورزش بوده است.

طیبی به جانشین رییس اداره ورزش و جوانان گرگان اشاره کرد و گفت: خوشحالم که فردی به عنوان رییس اداره ورزش گرگان انتخاب شده که روزی کار را از محضر خود طهماسبی فرا گرفته است و این موضوع خیال ما را راحت می کند.

به گفته وی، شرایط جغرافیایی و تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان گرگان با سایر شهرستان ها بیشتر است.

وی در ادامه به بیان انتظارات ورزش استان از رییس جدید گرگان پرداخت و تصریح کرد: انجام طرح آمایش سرزمینی، مشارکت حداکثری دستگاه ها در توسعه ورزش همگانی و تعامل با دستگاه های مختلف و هیات های ورزشی از جمله انتظارات ورزش استان است.

کمبود منابع مالی را با انتخاب افراد توانمند برطرف کردیم

رییس سابق اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: کمبود منابع مالی را با انتخاب افراد توانمند برطرف کردیم.

ابوالحسن طهماسبی گفت: بیش از ۱۴ سال مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان بودم و از سال ۱۳۷۷ وارد سازمان تربیت بدنی شدم و ۹ سال در اداره ورزش و جوانان گرگان خدمت کرده ام.

طهماسبی به دوران آغاز مسئولیت خود اشاره و اظهار کرد: ابتدا چیزی به عنوان اداره ورزش و جوانان گرگان وجود نداشت و با مشکلات مالی عدیده ای دست به گریبان بودیم.

وی افزود: ارائه برنامه توسعه پنجم، نخستین کاری بود که انجام دادیم و پس از آن ۴۶ هیات ورزشی را فعال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که در دوران مسئولیتم مدیرانی را تربیت کرده ام که تحصیلات عالی دارند و هرکدام در شهرستان های مختلف فعالیت می کنند.

رییس سابق اداره ورزش و جوانان گرگان به کمبود منابع مالی نیز اشاره و تصریح کرد: کمبود منابع مالی را با انتخاب افراد توانمند در عرصه مدیریت و جذب منابع مالی را برطرف کردیم.

تهمت زدند که من نمی خواهم با طیبی کار کنم!

طهماسبی با بیان اینکه جوانی خود را برای ورزش گذاشته ام افزود: ساعت های زیادی را به خدمت مشغول بودم و حتی روزهای تعطیل را به کار اختصاص می دادم و از این بابت شرمنده خانواده خود هستم.

به گفته وی، بزرگترین پیاده روی خانوادگی جهانی و برگزاری سه میزبانی رویدادهای آسیایی و بین المللی و میزبانی صدها مسابقات کشوری از جمله اقدامات قابل ذکر ورزش گرگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ساخت بزرگترین استادیوم ورزشی شمال کشور در مجموعه کریم آباد گرگان و سالن های ورزشی پرشمار از نکات برجسته دوران مسئولیتم بوده است.

رییس سابق اداره ورزش و جوانان گرگان درباره شایعات اخیر گفت: بنده ۲۰ سال در کنار آقای طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، در مسابقات مختلف شرکت کرده ام اما توفیق نشد که بیشتر در خدمت وی باشم.

ابوالحسن طهماسبی که دوران درمان خود را طی می کند افزود: در زمان معارفه طیبی من در بیمارستان ۹ دی تهران بستری بوده ام اما به من تهمت زدند که طهماسبی ناراحت است و قهر کرده است!

وی گفت که سه ماه است که مراحل درمان خود را طی می کند و بیماری اجازه ادامه فعالیت را به وی نداده است.

بیش از ۵۰ درصد ورزش استان در گرگان خلاصه می شود

رییس جدید اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: بیش از ۵۰ درصد ورزش استان در گرگان خلاصه می شود.

 اسماعیل حاجی آبادی ابتدا به بیان معظلات ورزش پرداخت و گفت: افزایش آسیب های اجتماعی، گرایش نسل نوجوان و جوان به مواد مخدر و ... موجب شده مرگ و میرها در استان و کشور افزایش داشته باشد.

حاجی آبادی با بیان اینکه ورزش نیازمند حمایت و تعامل است افزود: یکی از نقاط قوت ورزش کشور، تاکید مقام معظم رهبری، رییس جمهور و مسئولان ارشد کشور بر توسعه ورزش همگانی است و از این فرصت می توانیم بهترین بهره را داشته باشیم.

وی در مورد ورزش گرگان گفت: گرگان با دارا بودن ۲۵ هزار ورزشکار سازمان یافته، ۴۵ هیات ورزشی، ۱۳۰ باشگاه خصوصی، ۴۵ سالن چندمنظوره ورزشی و ۱۵ فضای روباز ورزشی نقش مهمی در توسعه ورزش استان دارد.

وی به بیان برنامه های خود پرداخت و اظهار کرد: ساماندهی باشگاه های خصوصی و حمایت باشگاه های مختلف، توجه به قهرمانان، جوانان و ورزش بانوان در اولویت برنامه ها قرار دارند.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان گرگان، بیش از ۵۰ درصد ورزش استان در گرگان خلاصه می شود و انتظار داریم نگاه دلسوزانه و مهربانانه ای به ورزش گرگان شود.

ورزش به توسعه فعالیت های مدنی جامعه کمک می کند

سخنگوی شورای اسلامی شهر و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام گرگان گفت: ورزش به توسعه فعالیت های مدنی جامعه کمک می کند.

ناصر گرزین به نمایندگی از هیات های ورزشی شهرستان گرگان از زحمات و خدمات رییس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر کرد و گفت: ورزش گرگان توانسته در رشته های مختلف ورزشی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

گرزین افزود: مسئولیت موهبتی است که به انسان اعطا  می شود و خوشا به حال کسانی که از این موهبت به نحو شایسته استفاده می کنند.

وی در مورد جایگاه ورزش بیان کرد: ورزش در کنار شادابی و نشاط، فعالیت های مدنی جامعه را نیز گسترش می دهد و کشورهای توسعه یافته از این فرصت برای توسعه فعالیت های مدنی استفاده می کن

اسماعیل حاجی آبادی متولد ۱۳۵۲ در شهرستان گرگان دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی  و مدرک درجه یک مربیگری کاراته است و سابقه ۱۲ سال هدایت تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کاراته کشور را در کارنامه دارد./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار