در مراسم تودیع و معارفه روسای هیات ورزش های همگانی گرگان که بعدازظهر سه شنبه در اداره ورزش و جوانان گرگان برگزار شد، «رضا مظفری نیا» به سمت ریاست هیات ورزش های همگانی شهرستان گرگان منصوب شد.

رضا مظفری نیا به ریاست هیات ورزش های همگانی شهرستان گرگان منصوب شد

به گزارش گلستان 24، دراین مراسم «الهه غیناقی» معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و رییس هیات ورزش های همگانی استان گلستان و «ابوالحسن طهماسبی» رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان گرگان حضور داشتند.

طهماسبی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رییس پیشین هیات اظهار امیدواری کرد فعالیت ها و برنامه های مرتبط با ورزش همگانی همچنان تداوم یافته و بستر لازم برای حضور شهروندان در ورزش های همگانی گسترش یابد.

همچنین مظفری نیا ضمن تشکر از حسن اعتماد وانتخاب خودبه عنوان رییس هیات ورزش های همگانی گرگان گفت: در مجموعه اهداف سازمان های فرهنگی ورزشی شهرداری ها، پرداختن به رویکردهای همگانی مورد تاکید قرارگرفته است.

وی افزود: امیدوار هستیم بتوانیم ظرفیت های خود را در اجرای برنامه ها با رویکرد ورزش های همگانی برای شهروندان افزایش دهیم.

وی مهمترین اولویت برنامه های خود را در این حوزه به حضور شهروندان در برنامه های خانوادگی دانست و افزود: رویکرد هیات ورزش های همگانی در این دوره، تلفیق مشارکت خانوادگی شهروندان در برنامه های تفریحی و ورزشی است تا از این طریق به عنصر همبستگی و مشارکت در بین اعضای خانواده توجه بیشتری شود.

رییس جدید هیات ورزش های همگانی گرگان این ضرورت را یک استراتژی دوگانه اجتماعی - ورزشی ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری سایر نهادهای تاثیرگذار این هدف تحقق یابد.

گفتنی است، پیش از مظفری نیا، «علی اکبر حسین خانی» ریاست هیات ورزش های همگانی گرگان را بر عهده داشت./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار