در شرایطی که کارکنان نظام مهندسی ساختمان تنها در صورت استعفاء می توانند نامزد انتخابات هیات مدیره این سازمان شوند نام 6 نفر شاغل در فهرست نامزدهای گلستان به چشم می خورد.

تلاش برای دو شغله شدن در سازمان نظام مهندسی گرگان

به گزارش گلستان 24، ماجرا از آن جا شروع شد که در شیوه نامه اجرایی انتخابات هفتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان بندی جدید به چشم خورد و آن هم ممنوعیت حضور کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از نامزدی در انتخابات بود. 

تلاش برای دو شغله شدن در سازمان نظام مهندسی گرگان
در واقع همه نامزدهایی که به نحوی از سازمان نظام مهندسی ساختمان حقوق می گرفتند و برایشان سمت شغلی تعریف شده بود می بایست در هنگام ثبت نام در انتخابات استعفانامه خود را تقدیم هیئت اجرایی می کردند.
امری که در مورد برخی از نامزدها رخ داد و هیئت اجرایی حتی پذیرش مدارک آن ها را منوط به ضمیمه کردن استعفانامه از سازمان کرد.
برخی از نامزدهای شاغل در سازمان نیز به دلیل همین محدودیت، از نامزدی انصراف دادند.
اما در فهرست نامزدهای این دوره از انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان، با تعجب نام 6 شاغل در سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان وجود دارد که در هنگام ثبت نام استعفانامه خود را ضمیمه مدارک نکره اند و جالب این که کسی از هیئت اجرایی هم بر خلاف آن چه که در مورد بقیه عمل شد از این 6 نفر استعفانامه ای طلب نکرد.
گرچه اسامی و سمت های این افراد نزد گرگان آنلاین محفوظ است اما باید دید حال که هیئت اجرایی به ظاهر و البته حتماً به طور غیرعمد برای این افراد استثنا قائل شده و نام آن ها را در فهرست نامزدهای انتخابات هفتم هیئت مدیره نوشته است آیا هیئت نظارت و اداره کل راه و شهرسازی استان به موضوع ورود پیدا می کنند و قانون و آیین نامه اجرایی را در مورد این افراد مانند دیگران اجرا می شود؟
در واقع هنگامی بین نامزدها کسانی بودند که با شرایط کاملا یکسان نسبت به این افراد حضور داشته اند و به خاطر شرایط موجود مجبور به استعفا شده اند نمی توان برای این 6 نفر نسخه دیگری تجویز کرد و از هم اکنون نسبت به برگزاری انتخابات نگاهی دیگر را به وجود آورد./گرگان آنلاین

ارسال نظر

آخرین اخبار