ظهر دیروز در جلسه 4 عضو مستعفی و دو عضو دیگر سازمان مهندسی استان گلستان ، مهندس نعیم نعمایی اولین قربانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان شد.

تنش در سازمان نظام مهندسی گلستان

گویا حواشی پردامنه پیرامون سازمان نظام مهندسی استان گلستان تمامی ندارد .

به گزارش گلستان 24، دیروز 4 عضو مستعفی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مجمع عمومی دو هفته پیش یعنی آقایان محمد حمیدی فرماندار گنبد کاووس ، عبدالجلال ایری  مدیر دفاتر سازمان ظنام مهندسی ساختمان استان ، سید مجتبی موسوی نایب رئیس اول و مسعود رضوی نایب رئیس دوم سازمان به علاوه ویزواری و عامری گردهم آمدند تا در مورد مشکلات این سازمان بحث و بررسی کنند.

نتیجه این نشست یک قربانی داشت و آن هم نعیم نعمایی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گرگان و مهندس ابراهیم پور از بچه های دفتر گرگان بود و بجای این دو نفر نیز فعلا مسعود رضوی مشغول بکار شد.

این حواشی در حالی است که نعمایی فقط 13 روز دیگر به پایان قراردادش مانده بود و این هیئت مدیره می توانست این دو هفته را صبر کند چه اینکه مهندس نعمایی طی این سالها خدمت در دفترگرگان حتی یک ریال هم حقوق دریافت نکرده بود.

اما سوال اساسی که موجب تعجب همگان نسبت به این سازمان پرحاشیه شده اینست که چطور می شود 4 نفر استعفا بدهند و بروند اما دوباره جلسه بگذارند و بدون سربرگ و مهر سازمان و در برگه سفید صورتجلسه بنویسند و دو نفر را اخراج کنند ؟

گفته می شود یکی از شش نفری که در این جلسه بوده از نفرات پشت صحنه حوادث سازمان می باشد که خود را کاندیدای ریاست دور بعدی کرده است و فرد دیگری به دلیل تخلفات عمده و بررسی آن توسط دفتر گرگان در این جلسه شرکت کرده است .

اما نکته جالب توجه دیگر اینکه این 6 نفر به نیابت از سید پیام حسینی رئیس دفتر سازمان نظام مهندسی گرگان که در جلسه حضور نداشت نعمایی را برکنار کردند . همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان فعلا از امضا نامه خودداری کرده و این نامه به امضا تیموری معاون وی رسیده است .

این جلسه در غیاب سه عضو هیات مدیره برگزار شد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار