ابهامات و حواشی انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان!

مجمع عمومی فوق العاده انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان امروز بنا به دلایلی برگزار نشد اما همین جمع محدود حاضر، تصمیم گرفتند که انتخابات مجمع طبق آیین نامه مجددا برگزار شود .

انتخابات انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان مجددا برگزار می شود / جلسه امروز مجمع برگزار نشد+تصاویر

به گزارش گلستان 24، قرار بود طی اطلاعیه انجمن صنفی روزنامه روزنامه نگاران استان گلستان که در هفته نامه های محلی گلستان درج شد، مجمع عمومی فوق العاده این انجمن راس ساعت 10 امروز 4 تیرماه 94 در تالار شماره 2 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شود.

اما این مجمع در سایه حواشی اخیر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و حتی فضای حقیقی قرار داشت که بازخورد آن را می توان در شکایت اعضای این انجمن از یکدیگر دید.

در همین حال صبح امروز جلسه انجمن بنا به دلایلی برگزار نشد و جالبتر از همه غیبت اعضای هیئت مدیره جدید از جمله اعظم دستجردی و ملیحه ملامحمد زمانی بود و از طرفی غلامرضا ولی پور ، رستم جرجانی و یحیی آذری منتخبین اسفندماه 93 حضور داشتند .

000001

از بین بازرسان اصلی فقط ابوطالب ندری حضور داشت و از زهرا حجازی خبری نبود . جمعیت حاضر نیز به حدی نبود که جلسه ای تشکیل شود و از طرفی به دلیل عدم هماهنگی با ارشاد و شاید هم عدم همکاری ارشاد با انجمن، فضای تالار شماره 2 ارشاد به جلسه یک گروه نمایشی اختصاص یافت و تعداد معدود خبرنگاران نیز مجبور شدند بصورت سرپا و ایستاده در محوطه تالار وحیاط پشتی ، با هم گفتگو کنند.

عمده خبرنگاران حاضر در این جلسه منتقدین غلامرضا ولی پور دبیر فعلی و اعضای هیئت مدیره جدید بودند در حالیکه برخی از اعضا حتی به انتخابات 15 اسفند 93 گیر دادند و ان را غیر قانونی اعلام کردند .

000004

مواردی چون رای دادن اعضایی که عضو انجمن نبوده و حق عضویت خود را پرداخت نکرده بودند ، انتخاب بازرس اصلی انجمن که جزو اعضای انجمن نبود ، عدم بیلان مالی مدیران قبلی و همچنین عدم بیلان سفر اخیر به مشهد و مواردی دیگر که به آیین نامه بر می گشت جزو موارد اصلی این گفتگو ها بود که بین فهیمه بیدخوری ، خانم قدمنان ، سید جواد حسینی ، غلامرضا ولی پور ، یحیی آذری و ابوطالب ندری رد و بدل می شد .

نهایتا مقرر شد که انتخابات انجمن صنفی روزنامه نگاران گلستان مجددا برگزار شود و اینکه افرادی که رای می دهند حتما عضو انجمن بوده و حق عضویت خود را پرداخت کرده باشند .

 

000002

000006

000007

000005

ارسال نظر

آخرین اخبار