قندهاری خبرداد:

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اشاره به انتخابات انجمن موسیقی در هفته اول شهریور ماه سال جاری، گفت: نامزدها برای شرکت در انتخابات انجمن تا 27 مردادماه مهلت دارند.

تمدید مهلت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی انجمن موسیقی گلستان تا 27 مرداد

به گزارش گلستان 24 قاسم قندهاری معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: علاقمندان به دریافت فرم و اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس golestan.farhang.gov.ir  ویا ادارات تابعه  فرهنگ  و ارشاد استان مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی انجمن موسیقی گلستان

وی در توضیح شرایط نامزدهای انتخاباتی، گفت: ارائه برنامه های پیشنهادی برای توسعه موسیقی، داشتن حداقل 10 سال فعالیت جدی و مستمر با ارائه مستندات و بومی و ساکن استان بودن از شرایط شاخص نامزدهای انتخاباتی به شمار می رود.

قندهاری داشتن حداقل 18سال، تکمیل فرم ثبت نام به منظور رای دادن و صدور کارت عضویت را از جمله شرایط رای دهندگان در این انتخابات دانست و تصریح کرد: تمامی انجمن های موسیقی استان می توانند در صورت اعتبار عضویت در انتخابات شرکت کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: تا فرا رسیدن انتخابات شهریور ماه نظرات و پیشنهادات هنرمندان موسیقی برای بازنگری آئین نامه انجمن استان جمع آوری و تدوین نهایی می شود.

وی با بیان این نکته که در جلسه هم اندیشی هنرمندان شیوه نامه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: شرایط احراز اعضای هیات مدیره و شرایط رای دهندگان و کاندیداها در این شیوه نامه آمده است./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار