هفتمین جشنواره پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای در استان گلستان با معرفی نفرات برتر در گلستان به پایان رسید.

نفرات برتر هفتمین جشنواره پویانمایی در استان گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان24، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای اظهار داشت: این جشنواره فرصتی است که استعدادهای درخشان پا به میدان بگذارند و گامی موثر برای اعتلای هنر بردارند.

نفرات برتر هفتمین جشنواره پویانمایی در استان گلستان معرفی شدند

وی افزود: میدان نبرد امروز متفاوت است و امکانات و ابزار و سربازان این میدان نیز متفاوت است و در این میدان ممکن است زخم‌های عمیقی برداشته شود که جبران‌ناپذیر باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع تهاجم فرهنگی پس از انقلاب و پس از اجرای سیاست‌های امام راحل(ره) با منطق ظلم‌ستیزی به وجود آمد و درگیری‌ها و تهاجم فرهنگی جزو برنامه‌های جدی آنان قرار گرفت.

به گفته وی، بیداری اسلامی حساسیت دشمن را صدچندان کرد و خشم  امروز آمریکا و اسرائیل برگرفته از این فرهنگ غنی است.

امامی تاکید کرد: اگر با امکانات و تجهیزات برنامه‌ریزی کنیم تحولات و تاثیرات را پیاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز در فضای مجازی، امکانات و فرصت‌های دیجیتال در همه خانه‌ها وجود دارد و جامعه هدف مخاطبین خود را در بر گرفته و اگر خوراکی برای این فضا ایجاد نکنیم جامعه هدف و مخاطبین تحت تاثیر یک تهاجم همه جانبه در یک شرایط نابرابر قرار می‌گیرند که بازنده این میدان نیز هستند.

امامی تصریح کرد: امروز مردم، دولت و مجلس مسئول مراقبت و تامین نیازها و امکانات یاری‌گر ما هستند و این فرهنگ غنی را هنرمندان باید با لسان هنر و دنیای مجازی سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: مردمی کردن این تلاش‌ها مهم است و با سرمایه‌گذاری بلند مدت باید در راستای صحیح گام برداریم و بدانیم که تهدید در همه خانه‌ها وجود دارد.

هفتمین جشنواره پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای در استان گلستان با معرفی نفرات برتر در گلستان به پایان رسید.

انتهای پیام / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار