سیدهادی صباحی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان با اشاره به جنگ همه‌جانبه فرهنگی دشمنان علیه انقلاب و آرمان‎های متعالی آن اظهار کرد: در این جنگ فرهنگی حضور انرژی‌بخش شهدا موجب خواهد شد در مسیر جبهه فرهنگی انقلاب سرعت حرکت به سمت پیروزی نهایی و تحقق آرمان‎های شهدا شتاب بیشتری بگیرد.

برنامه‎های استقبال از شهدای غواص در گنبدکاووس تشریح شد

به گزارش گلستان 24 وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استقبال و تکریم از شهدای غواص خط‌شکن در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برنامه‎ریزی‎های نهایی برای مراسم‌های سه‌گانه استقبال، وداع و تشییع انجام شده است و نتایج آن برای ابلاغ به دستگاه‎های ذی‌ربط به جلسه ستاد مرکزی این شهرستان ارائه می‎شود.

برنامه‎های استقبال از شهدای غواص در گنبدکاووس تشریح شد

دبیر ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس افزود: مراسم استقبال رسمی با اجرای رزم‌نوازان نظامی و حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‎های معزز شهدا راس ساعت 19 روز دوشنبه 19 مردادماه از مقابل دادگاه انقلاب به سمت مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار می‎شود.

صباحی با بیان اینکه پیکر مطهر شهدا پس از استقبال در جایگاه ویژه‎ای در مصلای امام جعفر صادق (ع) شهرستان گنبدکاووس قرار می‎گیرد، خاطرنشان کرد: مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام غواص خط‌شکن نیز همان شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همزمانی مراسم وداع با شب شهادت امام صادق (ع) گفت: برنامه‎های مراسم وداع را سخنرانی، مداحی، سخنان خانواده شهید غواص اهل گنبدکاووس و برنامه‎های متنوع فرهنگی دیگر تشکیل می‎دهد.

دبیر ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر این دو شهید غواص روز سه‎شنبه بیستم مرداد‌ماه رأس ساعت هشت صبح از محل میدان مرکزی خواهد بود و پیکر مطهر شهدا بر دوش مردم شریف و مومن گنبدکاووس تا میدان یادبود این شهرستان تشییع می‌شود.

صباحی با تاکید بر اطمینان از حضور باصلابت و پرشور مردم شهید‌پرور گنبدکاووس در تشییع پیکر مطهر شهدا گفت: پیکر این دو شهید بزرگوار پس از تشییع در شهرستان گنبدکاووس برای تدفین به شهر اینچه‌برون منتقل خواهد شد و در بوستان این شهر به خاک سپرده می‌شوند.

وی از برگزاری مراسم تشییع ویژه‎ای نیز توسط مردم غیور و ولایتمدار ترکمن در اینچه‌برون خبر داد و اضافه کرد: مردم بزرگوار اهل تسنن این شهر نیز به محض ورود پیکر مطهر شهدا به شهرشان، آنها را بر دوش خود تا محل تدفین در بوستان این شهر تشییع خواهند کرد.

این مسئول همچنین با ضروری دانستن برگزاری مراسم متمرکز و باشکوه وداع و تشییع در شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از هیئت‎های عزاداری می‎خواهیم با هماهنگ کردن برنامه‎های خود با مراسم‌های سه‌گانه برنامه‎ریزی شده در خلق حماسه‎ای بزرگ سهیم باشند./فارس

 

ارسال نظر

  • اناهیتا
    0

    چقدر مطلب هاتون بد بود لطفا جوا منوبدین

آخرین اخبار