رئیس صنعت و معدن گلستان:

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: مشکلات معدن‌کاران شهرستان آزادشهر و پرداخت نشدن حقوق آن‌ها به علت مشکلات ذوب‌آهن اصفهان است و مسئولان پیگیر رفع این مشکلات هستند.

مطالبات معدن‌کاران شهرستان آزادشهر پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان24، حسین‌قلی قوانلو ، درباره مشکلات معدن‌کاران شهرستان آزادشهر و پرداخت نشدن چند ماه از حقوق این کارگران و تحصن آنان در چند روز گذشته اظهار داشت: خوشبختانه با صحبت‌های انجام شده با نمایندگان این کارگران، این افراد به کارهای خود بازگشتند.

مطالبات معدن‌کاران شهرستان آزادشهر پرداخت می‌شود

وی با اشاره به فعالیت‌های معدن قشلاق شهرستان آزادشهر افزود: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل ذغال سنگ شمال شرق، فرماندار و رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت آزادشهر مشکلات این کارگران بررسی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: در گذشته دولت در این راستا کمک‌هایی انجام می‌داد اما اکنون این معادن خصوصی شده و دولت نمی‌تواند کمک چندانی داشته باشد.

قوانلو افزود: این مشکلات در بیشتر معادن ذغال سنگ کشور وجود دارد و پائین آمدن قیمت جهانی ذغال سنگ و افزایش هزینه‌های تولید آن در ایران از مهم‌ترین علت‌های مشکلات معادن در داخل کشور است.

وی اظهار کرد: 99 درصد تولیدات این معادن را ذوب آهن اصفهان خریداری می‌کند اما همین مشکلات و رکود ایجاد شده در صنعت ساختمان سبب شده که کارخانه ذوب‌آهن در تامین اعتبار با مشکل مواجه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: این کارگران باید تحمل داشته و صبر کنند تا از این رکود خارج شده تا کارخانه ذوب‌آهن توانایی پرداخت داشته باشد تا معادن بتوانند حقوق کارگران را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار