در جشن بزرگ هفته دولت روستای محمدآبادکتول

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: اگر تورم درست شده و اگر گرانی شده باید فکری کرد و ما اکنون لیسانس‌ها و فوق لیسانس‌های بیکار فراوانی داریم و اگر بحث اشتغال درست شد باید صادرات را آغاز کنیم تا رونق پیدا کند.

کواکبیان: لیسانس‌ها و فوق لیسانس‌های بیکار فراوانی داریم

 به گزارش گلستان 24، مصطفی کواکبیان شامگاه جمعه در همایش تدبیر اصلاح‎طلبان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: نباید سوژه دست کسی بدهیم و ما در سخت‌ترین شرایط لیست انتخاباتی داشته‌ایم و به همه توصیه می‌کنیم دست از افراط و تفریط بکشند و صداوسیما هم باید به حق‌الناس توجه کند و اکنون برخی‌ها را بزرگ می‌کند.

کواکبیان در گلستان

وی اظهار داشت: برخی از احمدی نژادی‌ها هنوز در دولت هستند و حداقل این دولت این‌گونه نبوده که اتوبوسی وارد کند و البته ما تغییر در بدنه اجرایی کشور ندیدیم که باید این پست‌های سیاسی تغییر کند.

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: ما باید برای این انتخابات تدبیر ویژه داشته باشیم و نخستین خصوصیت اصلاح‌طلبی که در قرآن هم آمده این است که اصلاح‌طلبی یک پروسه است نه یک پروژه.

کواکبیان افزود: دومین خصوصیت این است که اصلاحات متعلق به یک شخص نیست و به صورت یک پروسه است و به همین علت خصوصیت سوم شکل می‌گیرد که اصلاحات مال مردم است و مطالبه‌گر فریاد مردم باید باشد.

وی تصریح کرد: خصوصیت چهارم نیز بحت در چهارچوب قانون است و ما از نظام نمی‌خواهیم عبور کنیم و نظام را قبول داریم و باید اصلاحش کنیم و در برخی از قسمت‌ها که اشکال می‌بینیم باید آن را رفع کنیم.

دبیرکل حزب مردم سالاری اظهار کرد: پنجمین خصوصیت نیز این است که اصلاحات با انقلاب متفاوت است. وقتی اساس را قبول داریم پس باید در تلاش برای رفع آن اشکالات درونی باشیم.

وی افزود: ما در مجلس هشتم بارها مطرح کردیم که پرچم اصلاحات را برافراشته خواهیم داشت.

وی افزود: اگر تورم درست شده و اگر گرانی شده باید فکری کرد و ما اکنون لیسانس‌ها و فوق لیسانس‌های بیکار فراوانی داریم و اگر بحث اشتغال درست شد باید صادرات را آغاز کنیم تا رونق پیدا کند.

وی افزود: مجلس باید متحول شود تا دولت متحول شود یکی از تدبیرهای فعلی اصلاح طلبان این باید باشد که به فکر مجلس دهم باشند تا افراد خوبی بیاورند.

وی افزود: افتخار اصلاح‌طلبان این است که از خط امام آغاز کردند و با خط امام دامه می‌دهند و فرمایشات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که مذاکرات را پایان یافته می‌داند و اینکه برجام در مجلس چه بشود و چه نشود مهم نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار